MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011

zoeken in:

01-04 UNKLE ft Nick Cave - Money and Run (6,15 / 12 / tuktak)
02-04 Emma Hill and her Gentlemen Callers - Meet Me at the Moon (5,83 / 12 / L_T_B)
03-04 Ponderosa – Girl I’ve Ever Seen ( 5,98 / 11 / jassn)
04-04 Blue Sky Black Death - Sleeping Children Are Still Flying ( 6,91 / 15 / R&P)
05-04 Raphael Saadiq - The Answer ( niels94 )

Het spijt me dat ik geen versie kon vinden met een betere geluidskwaliteit en waar geen radiomensen doorheen praten.

8.25 en dan te bedenken dat dit nog een van de mindere nummers op zijn nieuwe album is

Grappig, waarom vind ik dit dan het enige nummer dat Good Man benadert Het verbaasde me ook al dat ik de eerste was die deze als favoriet aangekruist heeft. Het zal wel aan mij liggen. Ongekend mooi nummer vind ik het, die strijkers brengen mij gewoon in beroering
Voor de mensen die Good Man niet kennen, één van de mooiste nummers en clips(!) van de laatste tijd: klik

8,8

6 Wel aardig

Sta open voor (bijna) alles..........
Beetje in de juiste stemming komen kan het best een aardig nummer zijn.

6.25

Volgens last.fm duurt het nummer ruim 9 minuten:
http://www.last.fm/music/Raphael+Saadiq/_/The+Answer

Best ok, maar ik hou meer van wat meer minimalistische soul.

6,1

Ik vind Saadiq's album met afstand het beste van 2011 tot nu toe, alleen dit nummer juist wat minder.

6,5

tuktak
9, ik vind het ook een erg goede track van het album.

panjoe (moderator)
Mooie shit. Ik had dit album al gezocht op internet maar kon hem niet vinden.

7,7

7,5

ik was ook voor een ander nummer gegaan

chevy93 schreef:
Volgens last.fm duurt het nummer ruim 9 minuten:
http://www.last.fm/music/Raphael+Saadiq/_/The+Answer

Omdat er nog een hidden track achter plakt. Een belachelijk fenomeen vind ik dat, als het niet goed genoeg is laat je het er beter af en als het wel goed is vermeld je het toch gewoon op je album.

odi
6,5

Meer dan degelijk nummer. Ik geef het 6,5

P.S. Die commentaar tijdens het nummer is echt wel irritant, maar ik heb het uiteraard niet meegerekend.

Kennelijk hoor ik iets in dat nummer dat anderen niet horen... Had misschien toch maar gewoon Good Man moeten plaatsen, ook al ging ik ervan uit dat een boel mensen dat wel gehoord zouden hebben inmiddels. Dat het album top is is in elk geval zeker zo.

Good Man is al eens geplaatst

O, gelukkig maar, dan is het niet erg dat ik een volgens vele 'minder nummer' heb geplaatst

Good Man is trouwens het nummer waar ik op het moment verslaafd aan ben

Uiterst matige geluidskwaliteit dat youtube dingetje. Gelukkig heb ik het album al

8

Deze plaat moet toch maar eens beluisterd gaan worden.

7,5

01-04 UNKLE ft Nick Cave - Money and Run (6,15 / 12 / tuktak)
02-04 Emma Hill and her Gentlemen Callers - Meet Me at the Moon (5,83 / 12 / L_T_B)
03-04 Ponderosa – Girl I’ve Ever Seen ( 5,98 / 11 / jassn)
04-04 Blue Sky Black Death - Sleeping Children Are Still Flying ( 6,91 / 15 / R&P)
05-04 Raphael Saadiq - The Answer (7,24 / 19 / niels94 )
06-04 Addicted Kru Sound -Give it Back (jassn)

Wel relaxed en best mooi

7,3

Dit soort muziek inmiddels zo vaak gehoord dat je ervan afstompt.

Totaal geen originaliteit dus daarom een

4,5

tuktak
leuk vrouwtje, ze kijkt alleen wel een beetje moeilijk soms ik ben helaas allergisch voor bijna alles van aks met die rotwobbles, dit gaat nog vanwege het ontbreken daarvan. al met al een 5.

De zangeres is leuk, de rest boeit iets minder.

6

Gast
geplaatst: vandaag om 12:23 uur

geplaatst: vandaag om 12:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.