MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011

zoeken in:

Inderdaad, Dylanesque, maar dan anders. Ze lijken te hebben willen verdoezelen dat hij buiten de lijntjes zingt door er een beetje tempo in te gooien. Instrumentaal niet eens zo slecht, maar zo'n wannabe-Dylan (die ik niet eens zo goed vind) verpest het.

5

Wannabe-Dylan , even serieus dit lijkt er in de verte toch nog niet eens echt op. Zijn stem is stukken beter en de muziek lijkt er toch ook niet op. Meer op een iets te jovel country nummer.

5.5

panjoe (moderator)
4

Hij zingt precies op dezelfde manier als Dylan (of probeert dat in ieder geval). Dit proberen ze te verdoezelen door wat meer up-tempo muziek eronder te gooien, maar daardoor valt het tussen kant en wal.

Hmm, zijn stem vind ik eerlijk gezegd nog best goed, maar ik kan nog steeds niet het verband in stem van Dylan vinden.

bonothecat schreef:
Top 10 Mei:

1. Danger Mouse & Daniele Luppi - Two Against One (ft. Jack White) (De-noir) (7,27 / 19)
2. Sleeping At Last - Birthtright (bonothecat) (7,17 / 15)
3. Bill Wells & Aidan Moffat -- (If You) Keep Me In Your Heart (7,08 / 13 / tuktak)
4. The Feelies - Again Today (6,95 / 14 / Chevy)
5. Amatorski - Soldier (6,91 / 13 / kemmm)
6. Prins Thomas - Ny Maskin (6,84 / 12 / herman)
7. Man Man - Shameless (6,69 / 13 / aERodynamIC)
8. Fink - Berlin Sunrise (tuktak) (6,63 / 9)
9. Bon Iver – Calgary ( jassn) (6,61 / 14/ jassn)
10. Tigran Hamasyan - Kakavik (The Little Partridge) (6,59/10/ aERodynamIC)

Thanks Bono.

Ook nog even deze:

Top 10 overall:

1: William Fitzsimmons - The Tide Pulls from the Moon (7,74 / 19 / aERodynamIC)
2: Raphael Saadiq - Good Man (7,53 / 13 / Kemm)
3: Lia Ices - Daphne (7,38 / 8 / aERodynamIC)
4: Destroyer - Chinatown (7,34 / 13 / herman)
5: Graciela Maria - Nothing Safe (7,29 / 15 / kemm)
6: Danger Mouse & Daniele Luppi - Two Against One (ft. Jack White) (De-noir) (7,27 / 19)
7: Raphael Saadiq - The Answer (7,24 / 19 / niels94 )
8: Bill Callahan - Drover (7,24 / 14 / De-noir)
9: Sleeping At Last - Birthtright (bonothecat) (7,17 / 15)
10: Jonathan Jeremiah - Happiness (7,15/ 17 / kemm)

Isbell: genremuziek voor de liefhebber. De vakmanschap vonkt er van af, de passie helaas niet zo.

6,5

Ataloona schreef:
Hmm, zijn stem vind ik eerlijk gezegd nog best goed, maar ik kan nog steeds niet het verband in stem van Dylan vinden.
Het is niet zozeer het stemgeluid, maar die manier van zingen. Zijn stemgeluid vind ik een stuk beter dan die van Dylan.

Ik ben niet zo veel meer op het forum te vinden maar dit topic blijft zeer prettig en uiterst geschikt om nieuwe dingen te ontdekken. Ook mooi dat de diversiteit van aangedragen nummers nog redelijk groot is

Leuk nummertje, hier en daar hoor ik inderdaad wel dat hij de manier van zingen van Dylan probeert te kopiëren (of hoe moet ik het noemen?), maar zo dik ligt het er nu ook weer niet op. Wat Ataloona zegt, iets te jovel country nummer. Sluit ik me bij aan.

5

Uniek moment. Ik kan wel iets plaatsen maar dat gaat toch alleen maar 2'en en 3'en krijgen. Ik vind het wel een 9.

01-06 Pet Lions - The English Room (bonothecat / 4,36 / 16 )
02-06 Jason Isbell and the 400 Unit - Codeine (L_T_B / 5,70 / 14 )
03-06 Alamo Race Track - Unicorn Loves Deer (Sunderland / / )

Beetje irritant dreinerig af en toe. Pakt me totaal niet en dat komt vooral door de zang.

5

Dat klinkt nergens naar, irritante zang, muziek die totaal niet pakt en een naar ritme.

3

odi
5,5

Leuk nummer, meer niet.

6

Proficiat, het beste nummer van de maand!

5,5

8

De rest van dat album vind ik beduidend minder en die stem ligt me ook niet echt, maar dit nummer is gewoon goed.

01-06 Pet Lions - The English Room (bonothecat / 4,36 / 16 )
02-06 Jason Isbell and the 400 Unit - Codeine (L_T_B / 5,70 / 14 )
03-06 Alamo Race Track - Unicorn Loves Deer (Sunderland / 5,81 / 13)
04-06 Jeroen Kant - Vleugels (L_T_B / / )

Love it or hate it.

Ik kies voor het laatste. Hoempapamuziek met vreselijke tekst, de slechts denkbare zang en zigeunerbegeleiding. Grad Damen met een hoedje! Dat deze man een mooie toekomst in zuipketen te gemoed mag gaan.

1

Gast
geplaatst: vandaag om 23:12 uur

geplaatst: vandaag om 23:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.