MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011

zoeken in:
8.2 Klinkt goed

Ik sta nog een hele dag bovenaan.

5

Ouderwetse rock 'n roll ja, maar echt geweldig vind ik het ook weer niet. Best lekker hoor, maar vooral weinig bijzonder.

6

Begin jaren '90 zal ik dit wel geweldig hebben gevonden. Anno nu heb ik er steeds minder mee.

5,2

niels94 schreef:
Ouderwetse rock 'n roll ja, maar echt geweldig vind ik het ook weer niet. Best lekker hoor, maar vooral weinig bijzonder.

6

niels94 schreef:

6

Amai, zwaar overdreven daar op de vorige pagina.. Gelukkig weten de peeps op deze pagia wel beter.

5,5

Old skool rock is één ding, dit neigt eerder naar recycling.
Best aan te horen, verder.

6

tuktak
ik zou niet weten hoe je het meer bijzonder had moeten laten klinken zonder daarbij het authentieke te verliezen. 7

01-06 Pet Lions - The English Room (bonothecat / 4,36 / 16 )
02-06 Jason Isbell and the 400 Unit - Codeine (L_T_B / 5,70 / 14 )
03-06 Alamo Race Track - Unicorn Loves Deer (Sunderland / 5,81 / 13)
04-06 Jeroen Kant - Vleugels (L_T_B / 3,7 / 9)
05-06 Bad Meets Evil - Living Proof (R&P / 6,19 / 11 )
06-06 Graveyard - Hisingen Blues (De-noir / 6,83 / 15 )
07-06 James & Evenwicht - Kleine Dingen (niels94 / /)

Eén van de sterke nummers van de wisselvallige mixtape 'Fakkelteitgroep Vol. 3' van twee nieuwelingen in de Nederlandse hip-hop scene. Met name de productie vind ik bijzonder fijn, die maakt dit nummer zo fijn, maar James en Evenwicht doen het beide ook goed wat mij betreft. Een lekker nummer (dat hier niet goed gaan scoren Hoi the viking ).

7,8

7 het is wel nog goed

Hmm, ik als best wel hiphop liefhebber kan hier al weinig mee, zal wel weer een lage score worden.

Productie 6,5, raps/flow 3

4,5 dan maar...

Tja meer dan een 2 kan ik er niet van maken

Een 2 dus

Ooo, dat valt dan nog wel mee. Gewoon een gemiddelde score

Jullie brengen mij ertoe zowaar naar Manke Nelis ,Frans Bauer en Hepie en Hepie te verlangen

4,8

Redelijke productie, matige MC.

Gemiddelde van Graveyard kan trouwens nooit kloppen.. edit: 6,83 moet dat zijn.

Had ik net ook weer nagerekend Je hebt inderdaad gelijk.

Graveyard is top

Prima beat, niet zo weg van de MC ('s?)

6,3

hoi123 schreef:
MC ('s?)

James & Evenwicht... dat zijn er 2

Persoonlijk vind ik dit vooral een erg lekkere track vanwege de beat (en de manier waarop 'en dit zijn 5 Michelin sterren' wordt uitgesproken ook wel een beetje ). Ook ik vind de raps niet geweldig en op menige beat had ik het stukken minder gevonden, maar ze zijn goed genoeg om de beat niet te verpesten en in dit geval is dat kennelijk al voldoende voor mij om bijna vanzelf los te gaan op deze track. Vind hem gewoon echt lekker, dus daar hoort zo'n cijfer bij.

tuktak
clichékaasrap 4

Brrrrrrrrr, dit vind ik dan weer niks.

'Laat het gaan jonguh....'

3

Ik probeer nog een beetje van de beat te genieten, maar dat wordt ontzettend moeilijk gemaakt.

4,5

(Mooie hoes wel!)

Dit is dus echt geen boeiende hiphop.

3,5

the viking schreef:
Tja meer dan een 2 kan ik er niet van maken

Een 2 dus

Zo makkelijk kom je er niet mee weg, dit nummer moet van jou een lager cijfer krijgen.

Wat weet jij nou van hip-hop...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:20 uur

geplaatst: vandaag om 02:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.