MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Geweldig nummer dit . Perfecte sfeer, mooie opbouw wat wil je nog meer.

8,8

Ulfat-e-Zulmat
7,7

the viking schreef:
4 minuten en 25 seconden is toch niet te lang niels94?

Meestal niet natuurlijk, maar het ging op de één of andere manier na een tijdje een beetje vervelen ondanks dat ik het verder een prima nummer vind.

6,5

7,3

the viking schreef:
4 minuten en 25 seconden is toch niet te lang niels94?

Eleanor Rigby: 2:07
Little Wing: 2.24

Suck on that, moderne rockartiesten!

Oh ja, en een 7 voor deze.

01-06 Pet Lions - The English Room (bonothecat / 4,36 / 16 )
02-06 Jason Isbell and the 400 Unit - Codeine (L_T_B / 5,70 / 14 )
03-06 Alamo Race Track - Unicorn Loves Deer (Sunderland / 5,81 / 13)
04-06 Jeroen Kant - Vleugels (L_T_B / 3,7 / 9)
05-06 Bad Meets Evil - Living Proof (R&P / 6,19 / 11 )
06-06 Graveyard - Hisingen Blues (De-noir / 6,83 / 15 )
07-06 James & Evenwicht - Kleine Dingen (niels94 / 4,60 / 20)
08-06 Scott Matthew - True Sting (aERodynamIC/ 7,49 / 18)
09-06 Kasabian – Switchblade Smile (jassn / 6,21 / 13/)
10-06 Thurston Moore - Circulation (tuktak / 7,11 / 13)
11-06 Random Axe - Jahphy Joe (R&P / 6,18 / 15)
12-06 Boat To Row - A Boat To Row, To Row To You (L_T_B / 6,15 / 12)
13-06 Marc Almond with Michael Cashmore - Gabriel (aERodynamIC/5,99/11)
14-06 Woody & Paul -The Joker, Baby (the Viking/7,27/19)
15-06 tUnE-yArDs - Powa (Hoi123)

Eindelijk gelukt om ertussen te komen. Herkansing voor Tune-Yards, deze. Iets toegankelijker, maar minstens even goed als Bizness.

Gelukkig mag zelf stemmen ook. Tenminste één hoog cijfer.

9,5

Voor mij nét wat minder aantrekkelijk dan Bizness, maar zeer fijn!

7,5

En daar blijft het bij hoop ik. Deze muziek klinkt niet.

5

3,5

odi
4

6.6

Waar is Sandokan als je hem nodig hebt?

O hemel weer zo'n meiske dat gaat staan kirren en koeren, gelukkig alleen in het begin maar die meneer weet het vervolgens ook niet echt meer te redden. Geen idee wat ze nu precies willen eigenlijk. Helaas niet aan mij besteed.

4

aERodynamIC schreef:
O hemel weer zo'n meiske dat gaat staan kirren en koeren, gelukkig alleen in het begin maar die meneer weet het vervolgens ook niet echt meer te redden.
Zelfde persoon.

Maar beste hoi123...... dat is toch dit topic? Je kunt toch niet verwachten dat iedereen telkens in de juichstand schiet? Ik plaats soms dingen die geheel tegen mijn verwachting in lovend worden ontvangen en soms denk ik dat ik iedereen iets voorschotel dat ze onverwacht mooi gaan vinden wat dan totaal niet zo blijkt te zijn.
Dit is geen wedstrijd... je kunt hier mooi dingen ontdekken en dat is plezierig (ik ben blij geweest met de plaatsing van o.a. Thurston Moore en vooral Jonathan Jeremiah die ik nooit zou zijn gaan draaien zonder dit topic).
Ik ben niet meer zo actief op het forum maar dit topic volg ik bijzonder graag en ben blij met de diversiteit ervan ook al zitten er dingen bij die mijn ding niet zijn.

Is het voor jou toch een wedstrijd? Sorry dat ik je feestje dan verpest

7

Lief voor elkaar blijven, menschen!

hoi123 schreef:
Waar is Sandokan als je hem nodig hebt?

Tsja, ik vind het ook raadselachtig hoe zo veel mensen dit slecht kunnen vinden.

Who Kill van Tune-yards vind ik een van de betere albums van het jaar tot dusver.

8,7

aERodynamIC schreef:
Maar beste hoi123...... dat is toch dit topic? Je kunt toch niet verwachten dat iedereen telkens in de juichstand schiet? Ik plaats soms dingen die geheel tegen mijn verwachting in lovend worden ontvangen en soms denk ik dat ik iedereen iets voorschotel dat ze onverwacht mooi gaan vinden wat dan totaal niet zo blijkt te zijn.
Dit is geen wedstrijd... je kunt hier mooi dingen ontdekken en dat is plezierig (ik ben blij geweest met de plaatsing van o.a. Thurston Moore en vooral Jonathan Jeremiah die ik nooit zou zijn gaan draaien zonder dit topic).
Ik ben niet meer zo actief op het forum maar dit topic volg ik bijzonder graag en ben blij met de diversiteit ervan ook al zitten er dingen bij die mijn ding niet zijn.

Is het voor jou toch een wedstrijd? Sorry dat ik je feestje dan verpest
Volledig met je eens hoor, je hebt me denk ik verkeerd begrepen. Met mijn twee woorden wilde ik alleen maar aanduiden dat de zanger geen zanger is, het is het kirrende meisje op het begin. Zelfde persoon dus.

Duidelijk Knap gedaan dan maar nog steeds niet mijn ding (alhoewel ik dan meer heb met de lagere regionen van haar stem).

Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik allergisch ben voor kirrende meiskes (een wonder dus dat ik de laatste Joanna Newsom opeens wel kon waarderen).
Kans is dus klein dat daar hoge waarderingen uit zullen rollen. Dit nummer is denk ik ook wel erg love or hate.

Dit viel mij enorm mee gezien de eerdere reacties: 6,7

je kunt er toch wel twee tiende bijplussen aERo

Wat schuift het?

5

In ieder geval veel beter dan dat Joanna Newsom geval.

aERodynamIC schreef:
Wat schuift het?

Dat ik jouw volgende nominatie ook twee tiende extra geef.

Schrok mij lam in het begin. Het Joanna Newsom syndroom deed gelijk hier alle alarmbellen rinkelen.
Uiteindelijk bleek het echter loos alarm.

6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 10:42 uur

geplaatst: vandaag om 10:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.