MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2011

zoeken in:
lambf
4

niels94 schreef:
(quote)

Oké, kan goed. Die 'bewaker' met die dreadlocks lijkt wel op hem.

Mjah, niet echt. Hij is qua huidskleur een stuk donkerder en ziet er ook flink wat ouder uit.

8

Bazennummer, maar wat wil je ook als P.O.S meewerkt =D

the viking schreef:
De moderne rock heb ik niet al te hoog zitten en van dat gerap krijp ik de zenuwen

Dat valt hier toch mee? Geef je hier ook een 2 voor? Kan me daar weinig bij voorstellen. Geen voldoende, okay, maar net zo laag als de andere nummers?

Veel hoger zal het niet worden helaas.Snap ook niets van de meestal erg hoge waarderingen hier voor dit nummer.Maar mijn muzieksmaak is dan ook totaal anders dan de meeste Musicmeterleden hier in dit topic.

Een 2,5 meer kan ik er niet van maken

De eerste keer dat ik het beluisterde vond ik het wel geinig maar na meermaals beluisteren begint het nummer mij hoe langer hoe meer tegen te steken. Ik geloof niet dat dit een lange houdbaarheid heeft.

Cijfer: 4,5

3 niks voor mij en ik geef dan nog een hoog cijfer

Jammer van die diepe onvoldoendes, maar ik ben blij dat de meerderheid de track van zo'n hoog cijfer voorziet.

Ik heb hem nog maar eens een keertje opgezet Die beat is ook echt geweldig. Ik weet niet hoe het met de rest van het album zit, maar dit ene nummer is alvast een mooie ontdekking

Helaas is de rest niet zo goed (maar ja, die tracks zijn ook niet met Sage Francis en P.O.S), maar nog altijd meer dan de moeite waard. Scroobius Pip is op die plaat toch min of meer de Britse versie van Sage Francis, B. Dolan en consorten.

ik kan dit redelijk pruimen: 6je

Deze track gaat zelfs met al die 'belachelijk' lage cijfers een ruime voldoende scoren (zit nu op 6,18!).

8 gaaf man!

DjFrankie (moderator)
01-11: Mark Ronson feat. Erykah Badu - A La Modeliste (kemm / 5,7 / 7)
02-11: The Fudge - Too Busy Being Delicious (DjFrankie / 6,09 / 10)
03-11: CYNE - Enter Killmore (R&P / 6,83 / 12)
04-11: Alaska in Winter - Divine Miscalculations (aERodynamIC / 5,66 / 13)
05-11: Chagall - Alive (tuktak / 4,87 / 13)
06-11: Scroobius Pip ft P.O.S & Sage Francis - Let 'Em Come R & P / 6,41 / 19)
07-11: (Never mind the) Stars - New Life (DjFrankie / )

Weer een nieuw nederlands bandje.

7 Begrijp het onderstaande. Klinkt best lekker deze.....

Dit zal wel meer in het straatje van the viking passen denk ik zo. Dus dan zal dat wel niet zo zijn. Zelf word ik een beetje simpel van de muziek, een melige brei: meer is het in mijn oren niet.

5

tuktak
tracks uit 2011 is de bedoeling hè...

DjFrankie (moderator)
Rhythm & Poetry schreef:
Dit zal wel meer in het straatje van the viking passen denk ik zo. Dus dan zal dat wel niet zo zijn. Zelf word ik een beetje simpel van de muziek, een melige brei: meer is het in mijn oren niet.

5

Ik heb besloten om niet meer op Hiphop te stemmen, zo haal ik het gemiddelde niet onnodig omlaag, en kunnen de echte liefhebbers hier hun mening over geven.

tuktak schreef:
tracks uit 2011 is de bedoeling hè...

Tuk Tak helemaal gelijk, heb per abuis een nummer van hun eerste album gepakt, is hersteld naar hun 2011 release >

Als Sheep en R & P hun stem nog willen wijzigen?

Qua instrumentatie beter, maar de zang staat me tegen (net als de clip).

6je

DjFrankie schreef:
(quote)

Ik heb besloten om niet meer op Hiphop te stemmen, zo haal ik het gemiddelde niet onnodig omlaag, en kunnen de echte liefhebbers hier hun mening over geven.

Prima, maar wat wil je ermee zeggen? Ik gaf de track een 5, zo slecht is dat nu ook weer niet. En ik draai regelmatig ander werk dan alleen hiphop.

Het eerste nummer krijgt van mij een 7,5 een beetje in de trend van Clan of Xymox.(sommige gedeeltes kwamen mij ook erg bekend voor)Het nieuwe nummer imponeert mij totaal niet en dan met name de matige zang

5,5

DjFrankie (moderator)
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Prima, maar wat wil je ermee zeggen? Ik gaf de track een 5, zo slecht is dat nu ook weer niet. En ik draai regelmatig ander werk dan alleen hiphop.

Gaat me niet om deze track Rob,
maar ik heb weinig of niks met hiphop dus die nummers zullen bij mij weinig punten scoren, daarom laat ik dit liever aan de kenner over ipv het gemiddelde omlaag te halen.

Ach, als je toch lekker wilt stemmen moet je vooral je gang gaan.

lambf
2

Oh, zijn de 4 minuten al weer om........

5

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.