MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO James Bond themes

zoeken in:
orbit schreef:
4-2 Wat mensen aan Nobody Does It Better vinden..? Amper een Bond-song te noemen, geen sfeer.

Ongelooflijk...

4. Matt Monro - From Russia With Love vs. Paul MacCartney - Live And Let Die

0-1

Ruby1966
1-3

2-4 Die van McCartney & Wings is ongelooflijk overschat.. en daarna kregen we ook nog die ellendige GnR cover

Ha, ha ik heb ook niet zoveel met dat nummer, maar ik moet toegeven dat het toch echt beter is dan dat van Matt.

Mwa, vind dat nummer wel een klasse hebben.. typerend voor de goede oude Bonds. Maar ik zag ook liever enkele van die andere oude classics.

3-5

4-5 Wat een draak, die van Macca.

Dat nummer van Macca vind ik best te pruimen maar die cover door Guns 'n Roses is zum kotsen.

Ik ben blij dat ik die cover niet ken.

Poeha schreef:
(quote)

Moet je toch eens naar hun nieuwste album gaan luisteren

Als je me een goede reden geeft... Ik vind die Simon Lebon namelijk al een heel vervelende zanger.

Arrie schreef:
Ik ben blij dat ik die cover niet ken.

(quote)

Als je me een goede reden geeft... Ik vind die Simon Lebon namelijk al een heel vervelende zanger.

Nieuwe album is ook niet zo bijzonder.
Maar er zijn hier genoeg bezoekers die er anders over denken.

De stand is 4-6

Gewoon dat album eens gaan beluisteren, Arrie

Zorin
6-6

johannesA
7-6

Zorin
Paul McCartney.... ( )

Paul McCartney

De volgende ronde........?????

Poeha schreef:
De stand is 4-6

Gewoon dat album eens gaan beluisteren, Arrie

Ik heb wel wat beters te doen. Er zijn nog zoveel albums die ik graag wil beluisteren... Nee oke, ik zal het wel een kans geven, al ben ik benieuwder naar Rio (van dat album ken ik maar twee nummers, waarvan ik Save a Prayer erg goed vind, en Rio ook goed te doen is).

Kijk dat is al iets

Tja...dat is ook wel beter dan hun nieuwste, moet ik toegeven

P.S. Ik heb ook nog massa's albums die ik mioet beluisteren...en er blijven er maar bijkomen
Misschien wat minder met de muziek games hier meedoen

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.