MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Zoek artiest in tekst

zoeken in:
Zephyr
toffe kwis

Update:

1. Jazper 17
stoepkrijt 17
Zephyr 17
2MY 17

Met wat moeite kun je hem dus oplossen! Zolang er geen nieuwe geplaatst wordt, mag je oplossingen blijven insturen.

Speciaal voor jullie een kerstverhaal... Er zitten minstens 47 artiesten in met vijf letters of meer. En nog wat kleintjes, waarvan slechts een paar bewust. De langste is 17 letters...

------------------

Frank kwam thuis. "Hallo, Venray, anders rijd je 'ns lek man!" Riep hij. "Wij liepen naar het strand. Als Ot het reespoor volgt, kan Saskia bij de mossel. Tae bo stonden ze daar te doen", zei hij. Hij nam zijn baret. "Ha Frank. Lintjes gekocht?", vroeg pa. "Nee, wel knikkers, hawaiishirts en een schamele ons extra vis, Nota bene kingsize."
"Je handelde suf, er is lintentekort aan de gang, starre man." Frank voelde de stress al gaan. "Dat is onvervalste wartaal. Je bent in de war pa, in 't stadje zijn geen linten als u per tram probeert." Pa was ziek. "Ik heb twee zere poten, als hel", lachte hij. "Als de bacil late moeilijkheden veroorzaakt, moet ik gespalkt." "Hallo, pretnison geprobeerd?" vroeg Frank. "Of als surprise Drion? Waarom is fit soms uw doel?"
"Ja, ga die nog halen", zei pa. "Door spullen als deze voor een euro per stuk te kopen, ontstaat iets aparts. Bar anders dan na LCD te nemen. Ik word mellow, zeg. Potverdorie! Hoe meer ik neem, hoe droger water smaakt." Maar Frank had huiswerk. Frans, Duits en, heel modern, 'English'. Taal bracht hem in de war. "Da, eh si, trop tard begonnen", stamelde hij. "Ik ben een genie, doch niet in taal."
"Sleep er eens liever een voldoende uit", zei pa. "Ik help met verve bij taal. Bij die andere kan dt, hè? Dom in Osdorp! Je probeert prachtig, maar heb je het in je mars? Vol talent ben je niet." "Tsja, school... Ik raft werkelijk graag, ik kijk Barca, de firewall installeer ik voor je en ik volley. En als je het sec laat, ik bel ongeveer nooit."

Zephyr
, eens kijken hoe ver we komen ...........

Lukas : , mooi gemaakt !

Ik zeg het maar vast: graag met spoilers posten.

Om een idee te geven wat er ongeveer in zit, een kwantitatief overzichtje van de langste namen De langste is bij nadere telling zelfs 18 letters:

1x18
1x15
1x14
1x13
2x11
7x10
6x9
4x8
8x7

Zephyr
De eerste 11 :

Portishead
Hallo Venray
Modern English
Kraftwerk
The Verve
Yello
The Mars Volta
Love
Beatles
Shirts
Metallica

Mijn eerste zoveel

portishead
hallo venray
jens lekman
kansas
chameleons
supertramp
europe
opgezwolle
roger waters
verve
mars volta
kraftwerk
arcade fire
interpol
gang starr
boston
oneida
carptree
noir desir
arab strap
codeine
derek and the dominos
weezer

Nou kom op mensen!

Deze zijn er al uit:

1x18
1x13
2x11
6x10
5x9
3x8
2x7

En deze zijn nog niet genoemd:

1x15
1x14
1x10
1x9
1x8
6x7

En nog wat kortere natuurlijk.

Zephyr
De langere lukt (nog) niet , maar deze 4 heb ik nog wel gevonden :

ABC
Eels
King
War

Die van 15 is: And Also the Trees

Nou, hup mensen!

Nou, omdat je jarig bent nog een paar

modern english
aretha franklin
travis
slint
al stewart
warpaint
hella
metallica
misfits
sleep
alcest

En nog 3.

beatles
nik kershaw
refused

Nou, het meeste is er al uit en ik verwacht niet echt veel meer. Dus de oplossing dan maar:

Frank kwam thuis. "Hallo, Venray, anders rijd je 'ns lek man!" Riep hij. "Wij liepen naar het strand. Als Ot het reespoor volgt, kan Saskia bij de mossel. Tae bo stonden ze daar te doen", zei hij.

Hallo Venray (11)
Jens Lekman (10)
And Also the Trees (15)
Kansas
Beatles (7)
Boston

Hij nam zijn baret. "Ha Frank. Lintjes gekocht?", vroeg pa. "Nee, wel knikkers, hawaiishirts en een schamele ons extra vis, Nota bene kingsize."

Aretha Franklin (14)
ESG
Nik Kershaw (10)
Shirts
Chameleons (10)
Travis
Ben E. King (8)

"Je handelde suf, er is lintentekort aan de gang, starre man." Frank voelde de stress al gaan. "Dat is onvervalste wartaal. Je bent in de war pa, in 't stadje zijn geen linten als u per tram probeert."

Refused (7)
Slint
Gang Starr (9)
R.E.M.
Glasser (7)
Warpaint (8)
Tad
Supertramp (10)

Pa was ziek. "Ik heb twee zere poten, als hel", lachte hij. "Als de bacil late moeilijkheden veroorzaakt, moet ik gespalkt."

Weezer
Shellac (7)
Metallica (9)
Lapse

"Hallo, pretnison geprobeerd?" vroeg Frank. "Of als surprise Drion? Waarom is fit soms uw doel?"

Interpol (8)
Noir Désir (9)
Misfits (7)

"Ja, ga die nog halen", zei pa. "Door spullen als deze voor een euro per stuk te kopen, ontstaat iets aparts. Bar anders dan na LCD te nemen. Ik word mellow, zeg. Potverdorie! Hoe meer ik neem, hoe droger water smaakt."

Oneida
Doors
Len
Europe
Arab Strap (9)
Clannad (7)
Opgezwolle (10)
Roger Waters (11)

Maar Frank had huiswerk. Frans, Duits en, heel modern, 'English'. Taal bracht hem in de war. "Da, eh si, trop tard begonnen", stamelde hij. "Ik ben een genie, doch niet in taal."

Frans Duits (10)
Modern English (13)
War
Portishead (10)
Codeine (7)

"Sleep er eens liever een voldoende uit", zei pa. "Ik help met verve bij taal. Bij die andere kan dt, hè? Dom in Osdorp! Je probeert prachtig, maar heb je het in je mars? Vol talent ben je niet."

Sleeper (7)
Veils
Verve
Derek and the Dominos (18)
Carptree (8)
Mars Volta (9)

"Tsja, school... Ik raft werkelijk graag, ik kijk Barca, de firewall installeer ik voor je en ik volley. En als je het sec laat, ik bel ongeveer nooit."

Kraftwerk (9)
Arcade Fire (10)
Yello
Alcest
Belong

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.