Muziek / Muziekgames / Zoek artiest in tekst
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2011, 12:38 uur
Lukas schreef:
Heeft D-ark je acound gehekt, Graf?
(quote)
Heeft D-ark je acound gehekt, Graf?
Spellen gaadt van au

0
geplaatst: 8 februari 2011, 17:09 uur
Kom op mensen, we missen er nog twee van zeven en twee van acht. Ook een van de favoriete bands van chevy93 is blijkbaar nog niet gevonden!
0
geplaatst: 8 februari 2011, 18:44 uur
0
geplaatst: 8 februari 2011, 19:10 uur
Ik heb Dwele en Kiss nog kunnen vinden, maar daar houdt het wel bij op 

0
geplaatst: 8 februari 2011, 21:02 uur
Volgens mij zie ik nog
Santana, Blur, Ui en Om en Devo en Moke
Santana, Blur, Ui en Om en Devo en Moke
0
geplaatst: 8 februari 2011, 21:24 uur
Hoe is dat 7-11 letters? 
Edit: Oh wacht, dat zijn alleen de lange. Waar staat die dan?
Edit2: In deze zin zodat ik een mossel ga eten?",

Edit: Oh wacht, dat zijn alleen de lange. Waar staat die dan?
Edit2: In deze zin zodat ik een mossel ga eten?",
0
geplaatst: 8 februari 2011, 23:16 uur
Van de lange missen jullie er toch nog steeds twee van 8. Ze staan allebei in de eerste vier regels, gewoon in de schrijfrichting. De zesletterige zijn er verder volgens mij ook al wel uit.
Haar gegevens waren gescamd. "O ow, te elfder ure moet ik nu een nieuw wachtwoord aanvragen", zei ze.
Haar gegevens waren gescamd. "O ow, te elfder ure moet ik nu een nieuw wachtwoord aanvragen", zei ze.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 08:29 uur
Eens kijken wie Congratulations on Your Decision to Become a Pilot zo kan verstoppen dat niemand hem vindt. 

0
geplaatst: 9 februari 2011, 11:14 uur
chevy93 schreef:
Eens kijken wie Congratulations on Your Decision to Become a Pilot zo kan verstoppen dat niemand hem vindt.
Geldt dit: Congratulations on Your Decision to Become a Pilot ook als verstoppen?
0
geplaatst: 9 februari 2011, 19:28 uur
Ziet nu echt iemand die laatste achtletterige artiest staan aan het einde van regel 4? Of zal ik maar gewoon verklappen dat daar nog Deerhoof staat?
0
geplaatst: 9 februari 2011, 19:35 uur
Nope, ik zag het echt niet, ik vond wel het woord 'zeikwaarde' na het de hele tijd over te lezen, maar Deerhoof zag ik echt niet.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 19:45 uur
Ik had deze in elk geval bewust erin gestopt. De kortere zijn nog niet allemaal genoemd:
"Hoi daar!", riep Eva. "Heeft u plaats, edele sir ober?" Ze deed de deur op een kier en stond op broos laminaat.
Dio
Ede Staal
Boris
Europe
Orb
Animals
"We zijn met 3: Eva, Jomada en Ria." Ober Foster keek om. "We missen dames", zei hij. Intussen omarmde hij haar.
Mojave 3
Adamo
Air
Moke
Madness
Ramones
Hij kon haar verwarren. Ze vond hem leuk en deed alsof ze bleef staren, telkens weer. Haar hoofd was rood.
Warren Zevon
Slade
Tarentel
Doors
"Gebruik je intellect, Foster", zei ze. "Ik waardeer hoofdzakelijk een tafeltje". Ze bestelde en passant ananas, ook al was roti de dagschotel.
Soft Cell
Deerhoof
Felt
Santana
Editors
"Wij serveren gier of een hippe reu, buizerd of de das. Populaire maaltijden", lachte hij. Dat het heel vreemde voorgerechten waren, deerde niet.
Foreigner
Pere Ubu
Sade
Das Pop
The The
Devo
War
"Kan enkel sla of schaaldieren ook, zodat ik een mossel ga eten?", vroeg Eva. "Of is een mossel truttig, als jullie hem rul bakken?"
Kane
Nena
Eagles
Foals
Turtles
Blur
"Als ik mag even na zus Eva", vulde Ria aan. "Ons lieve obertje lijkt een evangelist van raar eten. Wij willen ananas!"
Suzanne Vega
Veils
Vangelis
Lena
Eva kreeg er goesting van. "Ik wil sex, of teel fruit voor ons!"
Sting
Nits
Fleet Foxes
Foster had wel een probleem nu. "Ja, beste dames", resumeerde hij. "Ik zit in de rats, avond na avond".
Dwele
Nujabes
Muse
Novastar
Ondanks dat gekloot is redding nabij. "Stil 's, de kok is spoedig hier, hij die alles weet."
Otis Redding
Slits
Kiss
Sweet
Kok Morris is van adel en bracht ze direct lucht.
Adele
Ride
Cult
"Is er Avatar in de bioscoop?", vroeg hij. De dames knikten. "Dan neem ik de tram, jammer"
Tavares
Kinks
Ram Jam
En dus vertrok hij. Foster bleef achter. "Enne, word er beter van, Morris", ontschoot hem. "Tot over veertig avonden"
New Order
Van Morrison
Them
Toto
Verve
Tiga
"Hoi daar!", riep Eva. "Heeft u plaats, edele sir ober?" Ze deed de deur op een kier en stond op broos laminaat.
Dio
Ede Staal
Boris
Europe
Orb
Animals
"We zijn met 3: Eva, Jomada en Ria." Ober Foster keek om. "We missen dames", zei hij. Intussen omarmde hij haar.
Mojave 3
Adamo
Air
Moke
Madness
Ramones
Hij kon haar verwarren. Ze vond hem leuk en deed alsof ze bleef staren, telkens weer. Haar hoofd was rood.
Warren Zevon
Slade
Tarentel
Doors
"Gebruik je intellect, Foster", zei ze. "Ik waardeer hoofdzakelijk een tafeltje". Ze bestelde en passant ananas, ook al was roti de dagschotel.
Soft Cell
Deerhoof
Felt
Santana
Editors
"Wij serveren gier of een hippe reu, buizerd of de das. Populaire maaltijden", lachte hij. Dat het heel vreemde voorgerechten waren, deerde niet.
Foreigner
Pere Ubu
Sade
Das Pop
The The
Devo
War
"Kan enkel sla of schaaldieren ook, zodat ik een mossel ga eten?", vroeg Eva. "Of is een mossel truttig, als jullie hem rul bakken?"
Kane
Nena
Eagles
Foals
Turtles
Blur
"Als ik mag even na zus Eva", vulde Ria aan. "Ons lieve obertje lijkt een evangelist van raar eten. Wij willen ananas!"
Suzanne Vega
Veils
Vangelis
Lena
Eva kreeg er goesting van. "Ik wil sex, of teel fruit voor ons!"
Sting
Nits
Fleet Foxes
Foster had wel een probleem nu. "Ja, beste dames", resumeerde hij. "Ik zit in de rats, avond na avond".
Dwele
Nujabes
Muse
Novastar
Ondanks dat gekloot is redding nabij. "Stil 's, de kok is spoedig hier, hij die alles weet."
Otis Redding
Slits
Kiss
Sweet
Kok Morris is van adel en bracht ze direct lucht.
Adele
Ride
Cult
"Is er Avatar in de bioscoop?", vroeg hij. De dames knikten. "Dan neem ik de tram, jammer"
Tavares
Kinks
Ram Jam
En dus vertrok hij. Foster bleef achter. "Enne, word er beter van, Morris", ontschoot hem. "Tot over veertig avonden"
New Order
Van Morrison
Them
Toto
Verve
Tiga
0
geplaatst: 14 februari 2011, 22:01 uur
Bezig, maar het zal nog een paar dagen duren. Ben nog niet zo goed als jullie. 

0
geplaatst: 20 februari 2011, 14:43 uur
Nou, ik heb me er ook maar eens aan gewaagd. Om te voorkomen dat er allerlei obscure drieletterige artiesten genoemd worden: alle artiesten in de tekst komen ook in de Mume Album top 250 voor! Sommige zullen ook makkelijk zijn, andere hopelijk wat lastiger.
Letterverdeling:
3 letters: 1
4 letters: 3
5 letters: 4
6 letters: 1
7 letters: 3
8 letters: 2
9 letters: 2
10 letters: 1
In totaal dus slechts 17 namen!
In de kleedkamer voor de voetbalwedstrijd: 'He Bea, waar sloot jij je autoverzekering af?' 'Noem mij niet zo, Ad! Bij Interpolis. Glashelder.'
'Waarom niet bij Nationale Nederlanden?'
'Ach, ik hou van metallic auto's, en na een clash met Nationale Nederlanden ben ik door schade en schande wijs geworden. Ik hoorde pas nog hun reclame op de radio. He Ad, ken je die dan niet?'
Hun buurman zei toen: 'Wie lust er een sultana, vrinden?', maar voor iemand kon antwoorden, kwam de trainer binnen en bleef in koelen bloede en ongeamuseerd staan. Ondanks zijn opgezwollen klier riep hij luid en duidelijk:
'Mannen, als we met verve spelen, zullen we winnen! Yes! Jullie spelen allemaal in de basis, en ego's wil ik niet zien! Ad, maak jij een mooie rush naar voren. Kan Bea 't lesje afmaken?'
'Noem mij niet zo, trainer!'
'Mooi, jij mag toch maar in de wissel. Ga even langs de lijn vlaggen of zo.'
En omdat het zo'n beperkte quiz is, is het misschien een leuk idee om niet in spoilers de antwoorden te geven, maar in pm's naar mij sturen, dan hou ik de score bij. Wie heeft ze als eerste allemaal zelf gevonden? Succes!
Letterverdeling:
3 letters: 1
4 letters: 3
5 letters: 4
6 letters: 1
7 letters: 3
8 letters: 2
9 letters: 2
10 letters: 1
In totaal dus slechts 17 namen!
In de kleedkamer voor de voetbalwedstrijd: 'He Bea, waar sloot jij je autoverzekering af?' 'Noem mij niet zo, Ad! Bij Interpolis. Glashelder.'
'Waarom niet bij Nationale Nederlanden?'
'Ach, ik hou van metallic auto's, en na een clash met Nationale Nederlanden ben ik door schade en schande wijs geworden. Ik hoorde pas nog hun reclame op de radio. He Ad, ken je die dan niet?'
Hun buurman zei toen: 'Wie lust er een sultana, vrinden?', maar voor iemand kon antwoorden, kwam de trainer binnen en bleef in koelen bloede en ongeamuseerd staan. Ondanks zijn opgezwollen klier riep hij luid en duidelijk:
'Mannen, als we met verve spelen, zullen we winnen! Yes! Jullie spelen allemaal in de basis, en ego's wil ik niet zien! Ad, maak jij een mooie rush naar voren. Kan Bea 't lesje afmaken?'
'Noem mij niet zo, trainer!'
'Mooi, jij mag toch maar in de wissel. Ga even langs de lijn vlaggen of zo.'
En omdat het zo'n beperkte quiz is, is het misschien een leuk idee om niet in spoilers de antwoorden te geven, maar in pm's naar mij sturen, dan hou ik de score bij. Wie heeft ze als eerste allemaal zelf gevonden? Succes!
0
geplaatst: 20 februari 2011, 16:43 uur
ranboy schreef:
Lijkt me een goed idee. Een spelelement erin maakt het altijd net wat leuker. Van mij kun je vandaag in ieder geval nog een pm'etje verwachten.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 19:16 uur
De puzzle blijkt niet zo moeilijk te zijn, vooral niet met de hint dat alle artiesten in de top 250 staan. Iedereen kan dus meedoen ! 
Nu al hebben twee deelnemers alle 17 artiesten gevonden:
1. Jazper 17
stoepkrijt 17
Proficiat!

Nu al hebben twee deelnemers alle 17 artiesten gevonden:
1. Jazper 17
stoepkrijt 17
Proficiat!

0
geplaatst: 2 november 2011, 18:19 uur
...loopt dit spel nog?... of is het wachten op een nieuwe opgave?
0
Zephyr
geplaatst: 3 november 2011, 14:03 uur
15 artiesten gevonden
Kom op mensen, als ik het kan, kunnen jullie het ook .................
Kom op mensen, als ik het kan, kunnen jullie het ook .................
0
geplaatst: 5 november 2011, 13:04 uur
Nog een update:
1. Jazper 17
stoepkrijt 17
Zephyr 17
4. 2MY 16
Je kunt nog gewoon inzenden!
1. Jazper 17
stoepkrijt 17
Zephyr 17

4. 2MY 16