Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1977
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2011, 21:21 uur
10. Pink Floyd – Sheep Vs. Godley & Creme - Five O'Clock in the Morning
0-1
0-1
0
geplaatst: 10 februari 2011, 21:58 uur
11. Queen - Sheer Heart Attack Vs. Elvis Costello & the Attractions - Watching the Detectives
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 februari 2011, 22:55 uur
GrafGantz schreef:
Herman, check de toevoeging onderaan mijn post. Denis is een single uit 1978. De singlesregeling is dan wel komen te vervallen maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het daar ook mee eens ben
(En orbit moet Anarchy in the UK nog vervangen)
Herman, check de toevoeging onderaan mijn post. Denis is een single uit 1978. De singlesregeling is dan wel komen te vervallen maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het daar ook mee eens ben

(En orbit moet Anarchy in the UK nog vervangen)
Ik zie je post nu pas en een paar uur later is de KO al helemaal los, maar ik had je hele post niet gezien. Ik had gewoon gekeken naar albums uit 1977 waar ik op gestemd had en daar stond een plaat van Blondie tussen... Eentje met Denis erop. Dus ik snap eigenlijk niet wat het probleem is (singlesregeling
)
0
geplaatst: 10 februari 2011, 23:03 uur
12. Parliament – Funkentelechy Vs. Yes - Going for the One
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 februari 2011, 23:06 uur
herman schreef:
Ik zie je post nu pas en een paar uur later is de KO al helemaal los, maar ik had je hele post niet gezien. Ik had gewoon gekeken naar albums uit 1977 waar ik op gestemd had en daar stond een plaat van Blondie tussen... Eentje met Denis erop. Dus ik snap eigenlijk niet wat het probleem is (singlesregeling
)
(quote)
) Er was een singlesregeling dat nummers, die als single zijn uitgebracht in een ander jaar dan het album, in het jaar moeten spelen dat de single uitgebracht is. Die regel heeft Arthur laten vallen, maar men (Micha in ieder geval) vindt het wel het leukste als nummers die een single/hit waren, meespelen in het jaar dat dat zo was, vandaar...

0
geplaatst: 10 februari 2011, 23:15 uur
Arrie schreef:
Die regel heeft Arthur laten vallen, maar men (Micha in ieder geval) vindt het wel het leukste als nummers die een single/hit waren, meespelen in het jaar dat dat zo was, vandaar...
Die regel heeft Arthur laten vallen, maar men (Micha in ieder geval) vindt het wel het leukste als nummers die een single/hit waren, meespelen in het jaar dat dat zo was, vandaar...
Ik sta daar echt niet alleen in hoor.
0
geplaatst: 11 februari 2011, 01:27 uur
Het ging vanavond wel erg snel, maar ik zag geen gekke resultaten (inclusief het verlies van mijn prachtige nominatie tegen een matig nummer dat op MuMe gewoon meer aanhangers heeft).
Dit is een moeilijke battle. Ik heb altijd heel erg veel sympathie voor Clinton, maar zijn nummers vallen me altijd ook weer tegen. Ik heb weinig sympathie voor Yes, maar dat valt me dus elke keer weer erg mee. Aan welke kant valt nu het dubbeltje?
2-2
Dit is een moeilijke battle. Ik heb altijd heel erg veel sympathie voor Clinton, maar zijn nummers vallen me altijd ook weer tegen. Ik heb weinig sympathie voor Yes, maar dat valt me dus elke keer weer erg mee. Aan welke kant valt nu het dubbeltje?
2-2
0
geplaatst: 11 februari 2011, 01:30 uur
Justus18 schreef:
Het ging vanavond wel erg snel
Het ging vanavond wel erg snel
11 battles in 5 uur
200 battles in 5 uur da's erg snel
0
geplaatst: 11 februari 2011, 01:36 uur
thelion schreef:
11 battles in 5 uur
(quote)
11 battles in 5 uur
Dat lijkt me een schiettent.
Edit: Er gingen overigens 6 battles in 1 uur door heen.
0
geplaatst: 11 februari 2011, 01:42 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Weet ik, dat bedoelde ik ook niet.
0
geplaatst: 11 februari 2011, 01:47 uur
Justus18 schreef:
zie hier en de 11 pagina's die volgen
65 battles in een krappe 1½ uur waarbij er in 1 uur 50 battles zijn gespeeld.
0
geplaatst: 11 februari 2011, 01:59 uur
KO's zijn niet altijd een goed middel om muziek te leren kennen, dat blijkt wel weer. 
Bedankt voor de uitleg van die singlesregeling. Ik snap de voordelen er wel van, maar dan kun je beter een singles-KO spelen lijkt me...

Bedankt voor de uitleg van die singlesregeling. Ik snap de voordelen er wel van, maar dan kun je beter een singles-KO spelen lijkt me...
0
geplaatst: 11 februari 2011, 02:58 uur
Ik vind die singlesregeling helemaal niet makkelijk. Ik bekijk, net zo als Herman, de albums waarop ik gestemd heb uit het bewuste jaar. En dan is het lastig om ook nog te moeten checken of dat nummer wel of niet in dat jaar een hit is geweest. Ik vind dat de song genomineerd moet worden in het jaar dat het voor het eerst verscheen.
Zoals hierboven al gezegd is: dan kun je beter een singles-KO spelen.
Zoals hierboven al gezegd is: dan kun je beter een singles-KO spelen.
* denotes required fields.