Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1978
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2011, 10:53 uur
Mochten we ooit een "Beste artiest van '78 KO" gaan organiseren dan staat de winnaar al zo'n beetje wel bekend 

0
geplaatst: 12 juni 2011, 10:57 uur
Mooie finale tussen m'n twee favoriete albums van 1978. Heb ze beiden op 5*, dus hoewel ik hier voor Kraftwerk gestemd heb kan ik prima leven met de overwinning van tante Kate 

0
geplaatst: 12 juni 2011, 11:01 uur
Dit schreef ik op 29 maart 2011, 0:13 uur
Dat Kate Bush deze KO 1978 zou winnen spreekt dus vanzelf.
Ik blijf het echter zeer jammer vinden dat het voor mij beste album van 1978 "Real Life" van Magazine al in de eerste ronde moest loten tegen de finalist Kraftwerk.
wibro schreef:
Battle 42
Magazine vs Kraftwerk. Wat een ramp.
Dit had minstens de kwartfinale moeten worden.
Verder voor mij veel onbekende albums. Ik voorspel een rekord aan albums die via de 24-uurs regel doorgaan.
Ik voorspel verder dat Kate Bush met The Kick Inside de Ko-1978 gaat winnen en niet Bruce.
Battle 42
Magazine vs Kraftwerk. Wat een ramp.
Dit had minstens de kwartfinale moeten worden.Verder voor mij veel onbekende albums. Ik voorspel een rekord aan albums die via de 24-uurs regel doorgaan.
Ik voorspel verder dat Kate Bush met The Kick Inside de Ko-1978 gaat winnen en niet Bruce.
Dat Kate Bush deze KO 1978 zou winnen spreekt dus vanzelf.

Ik blijf het echter zeer jammer vinden dat het voor mij beste album van 1978 "Real Life" van Magazine al in de eerste ronde moest loten tegen de finalist Kraftwerk.

0
geplaatst: 12 juni 2011, 14:53 uur
Mooie finale!
Ik heb besloten om niet verder te gaan met de jaar knock-outs te gaan, omdat ik het spel te vaak vergeet en dit gaat ten koste van het spel.
Dit betekent niet dat er geen knock-out 1977 hoeft te komen, alleen ga ik 'm niet meer starten
.
Ik heb besloten om niet verder te gaan met de jaar knock-outs te gaan, omdat ik het spel te vaak vergeet en dit gaat ten koste van het spel.
Dit betekent niet dat er geen knock-out 1977 hoeft te komen, alleen ga ik 'm niet meer starten
.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:05 uur
Goh, ik zou het wel willen doen, maar heb zelf ook mijn handen vol aan de song knock out.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:07 uur
Je hoeft er natuurlijk niet elke dag mee bezig te zijn. De KO 1978 heeft maar liefst 2½ maand geduurd.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:11 uur
Dat is waar, maar hoedanook ga ik de KO 1977 niet organiseren.Ik ben namelijk een groot deel van de zomer weg, zodat ik ook geen tijd kan steken in het maken van lotingen. Misschien doe ik het vanaf 1976, maar we zien wel 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:31 uur
Misschien zou ik wel eens een poging kunnen wagen de KO 1977 samen te stellen mits ik 128 titels van albums van dat jaar bij elkaar krijg. Dat laatste zou nog best problemen kunnen geven. 1977 is voor mij wel een interessant jaar omdat toen punk bands als Talking Heads, Stranglers, Sex Pistols etc doorbraken. Vandaar dus.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 08:21 uur
Grappig, Dire Straits die het nog redelijk heeft gedaan in een KO als deze.
Dikke
nog voor orbit, Arrie en Graf.
Arrie kent alleen het debuut
en Graf geeft Brothers in Arms en Love Over Gold zelfs nog een 4,0*.
Dikke
nog voor orbit, Arrie en Graf. Arrie kent alleen het debuut
en Graf geeft Brothers in Arms en Love Over Gold zelfs nog een 4,0*.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 09:07 uur
Gezien de tegenstander vond ik het inderdaad verbazingwekkend dat DS zoveel stemmen kreeg. Volgens mij zeg ik hierbij vooral wat over dat Kraftwerk album en niet echt iets over het debuut van DS.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 09:35 uur
Het is niet zo, omdat Kraftwerk toevallig erg belangrijk was, dat ze daarom automatisch de betere zijn. Dire Straits heeft blijkbaar (bijna) evenveel voorstanders als Kraftwerk (of evenveel tegenstanders).
De
impliceert toch wel veel meer dan alleen een verbazing.
De
impliceert toch wel veel meer dan alleen een verbazing.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 01:55 uur
wibro schreef:
Misschien zou ik wel eens een poging kunnen wagen de KO 1977 samen te stellen mits ik 128 titels van albums van dat jaar bij elkaar krijg. Dat laatste zou nog best problemen kunnen geven.
Misschien zou ik wel eens een poging kunnen wagen de KO 1977 samen te stellen mits ik 128 titels van albums van dat jaar bij elkaar krijg. Dat laatste zou nog best problemen kunnen geven.
Dat geeft dus geen problemen meer want die 128 titels heb ik al bij elkaar. Ik wil hiermee starten na de Synthpop K.O.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 13:53 uur
Ik had in totaal 155 nummers voor de KO-1977. Met heel veel moeite terug kunnen brengen tot 128. Ik ben dus klaar.
Ik neem aan dat er nu een nieuw topic aangemaakt moet worden. Mag ik dat doen of is dat een taak voor de Mods?
Ik neem aan dat er nu een nieuw topic aangemaakt moet worden. Mag ik dat doen of is dat een taak voor de Mods?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 14:30 uur
* denotes required fields.