Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1978
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2011, 23:49 uur
0
geplaatst: 11 juni 2011, 23:49 uur
Het eerste album is het enige album dat ik van ze ken, maar je bedoelt dus te zeggen dat de albums daarna nóg erger zijn?
0
geplaatst: 11 juni 2011, 23:52 uur
Kwaliteit mag ook wel eens benoemd worden, Graf 
DS hebben geweldige muziek voortgebracht, wat ik van Kraftwerk niet echt kan zeggen (mijn mening).
En inderdaad jammer dat chevy er zelf niet is, maar ik wil in zijn naam nog wel een stem uitbrengen, als jullie zijn stemgedrag zo missen?

DS hebben geweldige muziek voortgebracht, wat ik van Kraftwerk niet echt kan zeggen (mijn mening).
En inderdaad jammer dat chevy er zelf niet is, maar ik wil in zijn naam nog wel een stem uitbrengen, als jullie zijn stemgedrag zo missen?
0
geplaatst: 11 juni 2011, 23:59 uur
Tss, inspiratieloze truckermuzak tegen absolute muziekpioniers die nog steeds enorm relevant zijn.. inderdaad 

0
geplaatst: 12 juni 2011, 00:05 uur
Inspiratieloos wil ik het oeuvre van DS zeker niet noemen, orbit.
Dat Kraftwerk enig pionierswerk heeft afgeleverd daar wil ik nog wel aan, maar dat het heden ten dage nog enorm relevant is... naaaah
Dat Kraftwerk enig pionierswerk heeft afgeleverd daar wil ik nog wel aan, maar dat het heden ten dage nog enorm relevant is... naaaah
0
geplaatst: 12 juni 2011, 00:19 uur
Poeha schreef:
Daar mag je alléén maar iets over zeggen als je je bewust bent van de ontwikkelingen op het gebied van electronica en dansmuziek

DS is in ieder geval nog nooit relevant geweest, was destijds al ouwe pruimenrock.. nu siert het voornamelijk supermarkten en de cabines van truckchauffeurs en bijbehorende muzakstations die het eindeloos in de repeat gooien.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 00:32 uur
Kwa leeftijd zitten we redelijk op 1 jaar, kwa bewustwording kan ik niet voor jou spreken, maar de Pet Shop Boys draaien nog lekker mee 
En DS...relevant of niet, dat doet er minder toe, ik vind het op zijn tijd prima om naar te luisteren. Dat heb ik bij Kraftwerk nu eenmaal niet, bij mij komt de gedachte niet snel op om daarvan eens een album gaan draaien.
Maar ik wil via deze K.O. niet iedereen verder vermoeien met onze discussie, als je daarmee akkoord kunt gaan
De stand is 8-7 in het voordeel van Kraftwerk vs Dire Straits
2. Kraftwerk - The Man-Machine vs. Dire Straits - Dire Straits
8-7

En DS...relevant of niet, dat doet er minder toe, ik vind het op zijn tijd prima om naar te luisteren. Dat heb ik bij Kraftwerk nu eenmaal niet, bij mij komt de gedachte niet snel op om daarvan eens een album gaan draaien.
Maar ik wil via deze K.O. niet iedereen verder vermoeien met onze discussie, als je daarmee akkoord kunt gaan

De stand is 8-7 in het voordeel van Kraftwerk vs Dire Straits
2. Kraftwerk - The Man-Machine vs. Dire Straits - Dire Straits
8-7
0
geplaatst: 12 juni 2011, 04:11 uur
FINALE:
Kate Bush - The Kick Inside vs Kraftwerk - The Man-Machine
Kate Bush - The Kick Inside vs Kraftwerk - The Man-Machine
0
geplaatst: 12 juni 2011, 08:49 uur
Arrie schreef:
Het eerste album is het enige album dat ik van ze ken, maar je bedoelt dus te zeggen dat de albums daarna nóg erger zijn?
(quote)
Nee, maar hun eerste album is hun beste werk. Op latere albums staat er altijd wel één nummer die wat minder is dan de rest, maar niet zo op hun debuut.
En dat je Dire Straits niks vind is helemaal niet erg, maar dan hoef je er ook niet zo neerbuiged over doen. Er zal toch wel iets in hun muziek zijn dat mensen aanspreekt, anders had de groep niet zoveel liefhebbers gehad (waar ik mezelf trouwens bijreken).
Ik moet ook niks van Kate Bush hebben, maar daarom val ik haar fans op deze site ook niet om de haverklap mee lastig

Maar goed, Dire Straits is toch al lang uitgeschakeld, dus ga ik nog maar wat mosterd eten

0
geplaatst: 12 juni 2011, 09:53 uur
Zephyr schreef:
3-2
tot hoeveel punten ??
3-2
(quote)
tot hoeveel punten ??
Halve finale was tot de 7, met 2 verschil. Dus finale dan maar tot de 9, met 2 verschil?
0
geplaatst: 12 juni 2011, 10:10 uur
5-3

GrafGantz schreef:
Halve finale was tot de 7, met 2 verschil. Dus finale dan maar tot de 9, met 2 verschil?
Klopt Halve finale was tot de 7, met 2 verschil. Dus finale dan maar tot de 9, met 2 verschil?

* denotes required fields.