MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1978

zoeken in:
Zephyr
7-7

8-7

verbazingwekkend aantal stemmen voor DS

GrafGantz schreef:
8-7

verbazingwekkend aantal stemmen voor DS

En dan is Chevy er nog niet eens

ArthurDZ schreef:

Kom nou, Dire Straits is helemaal niet , en zéker niet op hun eerste album

Het eerste album is het enige album dat ik van ze ken, maar je bedoelt dus te zeggen dat de albums daarna nóg erger zijn?

Kwaliteit mag ook wel eens benoemd worden, Graf
DS hebben geweldige muziek voortgebracht, wat ik van Kraftwerk niet echt kan zeggen (mijn mening).

En inderdaad jammer dat chevy er zelf niet is, maar ik wil in zijn naam nog wel een stem uitbrengen, als jullie zijn stemgedrag zo missen?

nogmaals...

Tss, inspiratieloze truckermuzak tegen absolute muziekpioniers die nog steeds enorm relevant zijn.. inderdaad

Ik sluit me aan bij GrafGantz en orbit.

Inspiratieloos wil ik het oeuvre van DS zeker niet noemen, orbit.
Dat Kraftwerk enig pionierswerk heeft afgeleverd daar wil ik nog wel aan, maar dat het heden ten dage nog enorm relevant is... naaaah

Poeha schreef:
Inspiratieloos wil ik het oeuvre van DS zeker niet noemen, orbit.
Dat Kraftwerk enig pionierswerk heeft afgeleverd daar wil ik nog wel aan, maar dat het heden ten dage nog enorm relevant is... naaaah

Daar mag je alléén maar iets over zeggen als je je bewust bent van de ontwikkelingen op het gebied van electronica en dansmuziek
DS is in ieder geval nog nooit relevant geweest, was destijds al ouwe pruimenrock.. nu siert het voornamelijk supermarkten en de cabines van truckchauffeurs en bijbehorende muzakstations die het eindeloos in de repeat gooien.

Kwa leeftijd zitten we redelijk op 1 jaar, kwa bewustwording kan ik niet voor jou spreken, maar de Pet Shop Boys draaien nog lekker mee

En DS...relevant of niet, dat doet er minder toe, ik vind het op zijn tijd prima om naar te luisteren. Dat heb ik bij Kraftwerk nu eenmaal niet, bij mij komt de gedachte niet snel op om daarvan eens een album gaan draaien.

Maar ik wil via deze K.O. niet iedereen verder vermoeien met onze discussie, als je daarmee akkoord kunt gaan
De stand is 8-7 in het voordeel van Kraftwerk vs Dire Straits

2. Kraftwerk - The Man-Machine vs. Dire Straits - Dire Straits

8-7

9-7

FINALE:

Kate Bush - The Kick Inside vs Kraftwerk - The Man-Machine

0-1 geweldig moeilijk!

1-1

2-2

Arrie schreef:
(quote)

Het eerste album is het enige album dat ik van ze ken, maar je bedoelt dus te zeggen dat de albums daarna nóg erger zijn?

Nee, maar hun eerste album is hun beste werk. Op latere albums staat er altijd wel één nummer die wat minder is dan de rest, maar niet zo op hun debuut.

En dat je Dire Straits niks vind is helemaal niet erg, maar dan hoef je er ook niet zo neerbuiged over doen. Er zal toch wel iets in hun muziek zijn dat mensen aanspreekt, anders had de groep niet zoveel liefhebbers gehad (waar ik mezelf trouwens bijreken).

Ik moet ook niks van Kate Bush hebben, maar daarom val ik haar fans op deze site ook niet om de haverklap mee lastig

Maar goed, Dire Straits is toch al lang uitgeschakeld, dus ga ik nog maar wat mosterd eten

Zephyr
3-2

orbit schreef:
FINALE:

tot hoeveel punten ??

Zephyr schreef:
3-2

(quote)

tot hoeveel punten ??

Halve finale was tot de 7, met 2 verschil. Dus finale dan maar tot de 9, met 2 verschil?

4-3

5-3

GrafGantz schreef:
Halve finale was tot de 7, met 2 verschil. Dus finale dan maar tot de 9, met 2 verschil?
Klopt

6-4

Hele moeilijke keuze maar ik toch voor de dame:

9-4

10-4

mooie finale!

Grappig, de Song KO van 1978 won Kate Bush ook al

Gast
geplaatst: vandaag om 18:43 uur

geplaatst: vandaag om 18:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.