Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2011, 15:37 uur
73. The Mission - Tower Of Strenght - The Waterboys - The Whole Of The Moon
wat mij betreft allebei een punt
wat mij betreft allebei een punt

0
geplaatst: 23 april 2011, 16:08 uur
74. The Waterboys - The Pan Within - The Comsat Angels - Dark Parade
1-0
1-0
0
geplaatst: 23 april 2011, 16:43 uur
3-2
Allemaal pop die als wave is verpakt en veel popliefhebbers die zich opeens waver voelen, maar nooit puntschoenen gedragen hebben!
Allemaal pop die als wave is verpakt en veel popliefhebbers die zich opeens waver voelen, maar nooit puntschoenen gedragen hebben!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 april 2011, 16:50 uur
Mjuman schreef:
3-2
3-2
Staan nog op zolder.
0
geplaatst: 23 april 2011, 17:08 uur
Mjuman schreef:
5-5
Alsof je dat gedragen moet hebben om een echte waveliefhebber te zijn.

En alsof je als waveliefhebber altijd tegen die als wave verpakte popmuziek en die vervelende popliefhebbers-die-zich-waver-voelen moet stemmen

Wat ben jij toch een zeurpiet

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 april 2011, 17:11 uur
Ik had 2 paar spitse punten met gespen en ijzer erom, die op de foto heb ik nooit gehad.

Comsat Angels trouwens verder
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 april 2011, 17:12 uur
75. Talk Talk - Life’s what you make it - Joy Division – Isolation
0-1
0-1
0
geplaatst: 23 april 2011, 17:15 uur
DjFrankie schreef:
Ik had 2 paar spitse punten met gespen en ijzer erom, die op de foto heb ik nooit gehad.
(quote)

Deze dingen heten creepers, destijds waren ze erg in trek, soms ook veel puntiger en vaak ook met suede of zwart/wit patroon.. zelfs ik heb een paar gehad (alhoewel ik toen geen waver was).
0
geplaatst: 23 april 2011, 17:23 uur
2-2
Nog maar de tweede ronde, en nu al het ene topduel na het andere!
Nog maar de tweede ronde, en nu al het ene topduel na het andere!
* denotes required fields.