MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:
ArthurDZ schreef:
(quote)

5-5

Alsof je dat gedragen moet hebben om een echte waveliefhebber te zijn.

En alsof je als waveliefhebber altijd tegen die als wave verpakte popmuziek en die vervelende popliefhebbers-die-zich-waver-voelen moet stemmen

Wat ben jij toch een zeurpiet

Wat een aardige manier om te zeggen da'j me een zeikerd vindt en wat heb jij een gering gevoel voor humor!

'k zou zeggen doe net als ik en The Orb en roep eens iets kritisch bij de prog-rock, of bij Zappa en kijk dan eens hoeveel bagger erop je afkomt. Blijkbaar mag je hier niet kritisch zijn; ook niet over muziek die je na aan het hart ligt. Ik heb niets tegen pop, integendeel, maar breng het dan zoals het is, als onderdeel van 80's muziek en niet als onderdeel van wave. En in een ko kies ik eerder voor wave - home is where the heart is

Die schoenen heel herkenbaar, ik had ze zelf zoals die op de hoes van Look Sharp, maar dan zwart en met gesp. Die schoenen van The Orb, idd bij punks en Tow-toners, Cure-folks!

3-2

Mjuman schreef:
(quote)

Wat een aardige manier om te zeggen da'j me een zeikerd vindt en wat heb jij een gering gevoel voor humor!

'k zou zeggen doe net als ik en The Orb en roep eens iets kritisch bij de prog-rock, of bij Zappa en kijk dan eens hoeveel bagger erop je afkomt. Blijkbaar mag je hier niet kritisch zijn; ook niet over muziek die je na aan het hart ligt. Ik heb niets tegen pop, integendeel, maar breng het dan zoals het is, als onderdeel van 80's muziek en niet als onderdeel van wave. En in een ko kies ik eerder voor wave - home is where the heart is

Die schoenen heel herkenbaar, ik had ze zelf zoals die op de hoes van Look Sharp, maar dan zwart en met gesp. Die schoenen van The Orb, idd bij punks en Tow-toners, Cure-folks!

Nou, nou, ik vind jouw helemaal geen zeikerd, en ik wil je favoriete muziek helemaal niet aanvallen, maar ik vond jouw bericht gewoon nogal uit de hoogte doen tegenover users met een minder grote liefde/kennis over het genre. Je mag hier natuurlijk wel kritisch zijn, en dat ben je ook, maar dan kan je je wel af en toe verwachten aan repliek.

En dit is de new-wave KO, en met namen als Alphaville en Pet Shop Boys tussen de genomineerden kan je toch wel verwachten dat het genre hier erg breed genomen word. Dat je voor de pure wave kiest omdat het je smaak is, is je volste recht, maar ga dan niet zo neerbuigend doen tegenover "popliefhebbers die zich waver voelen".

En over mijn gevoel voor humor, in het 'echte leven' kom ik grappiger over

DjFrankie (moderator)
En we gaan weer verder:

De 75 die door zijn staan hier.

Have fun, ik ga de bbq aansteken.

76. Magazine - The Light Pours out of Me - Camouflage - The Great Commandment

0-1

2-1

3-1

7-1

77. U2 - New Years’s Day - New Order – Sunrise

4-0

78. Ensemble Pittoresque – Auratorium - Bronski beat - Smalltown boy (12 extended)

1-0

Ensemble Pittoresque – Auratorium - Bronski beat - Smalltown boy (12 extended)

vs

2-1

3-4 het zal die remix zijn, maar dat eerste nummer doet me niet echt veel.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:47 uur

geplaatst: vandaag om 10:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.