MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981

zoeken in:

Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken bijna niks...

7. You've Got Foetus On Your Breath - Wash It All Off Vs. Scars - Leave Me in the Autumn

0-1 Mooie Ontdekking

chevy93 schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken bijna niks...

Mooie kans om nieuwe dingen te ontdekken!!

0-3

Dat was met de hakken over de sloot voor Split Enz en ik had nog wel gedacht dat het een walk-over zou worden tegen Blue Oyster Cult.
Maar goed, mijn eerste nominatie is in ieder geval door.

Deze laat ik ook even aan me voorbij gaan...

wibro schreef:
0-3

Dat was met de hakken over de sloot voor Split Enz en ik had nog wel gedacht dat het een walk-over zou worden tegen Blue Oyster Cult.
Maar goed, mijn eerste nominatie is in ieder geval door.

Dat nummer van BOC is dan ook wel érg goed! Heb je dat wel beluisterd?

8. The Cure – Faith Vs. Dave Stewart & Colin Blunstone - What Becomes of the Broken Hearted

orbit schreef:
(quote)

Dat nummer van BOC is dan ook wel érg goed! Heb je dat wel beluisterd?

Zeker. voordat ik ging stemmen, maar het was wel voor de eerste keer, dat moet ik eerlijk zeggen. Ik had nog nooit van dat nummer gehoord. Split Enz vond ik niettemin beter. Ik heb zelf ook de LP waar dat nummer op staat.

4-3 voor The Cure

9. The Birthday Party - Release The Bats Vs. Brian Eno & David Bryne – Regiment

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.