MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1981

zoeken in:

5-2

Zwakke battle

53. Eloy – Sphinx Vs. New England - Get It Up

1-0

maar ook weer zeer matig

2-1

Leuk om weer eens te horen.

2-2

Ja

Ik vroeg me al af wie deze genomineerd had, maar dat kon er natuurlijk maar één zijn (behalve mij).

54. Deutsch Amerikanische Freundschaft - Der Mussolini Vs. Nits - Red Tape

0-1

1-2

Laat ik ook weer eens meedoen. Het was zo'n mooi weer vandaag dat ik geen zin had om de hele dag achter mijn pc te zitten. Trouwens niks gemist. Al mijn favorieten gingen door .

Poeha schreef:
53. Eloy – Sphinx Vs. New England - Get It Up

maar ook weer zeer matig

Hoef mij in elk geval niet te ergeren aan de stem van de zangers dit in tegendeel tot de post 2000 nummers,en beide nummers zijn zeker niet slecht te noemen vooral: ..... niet

2-4

3-4

Beide geweldig

3-5

Een absoluut top 3 nummer van onze Nits

@the viking: ik begrijp gewoon niet wat jullie allemaal zo goed vinden aan Get It Up, het nummer dus, los van de band zelf.
Maar dat zal mijn makke dan wel zijn

55. Sylvia Striplin - All Alone Vs. Frank Zappa - Teenage Wind

Red Tape is mijn favoriete nummer van The Nits.Een fantastisch nummer en het stond ook op mijn new wave ko nominatielijstje

56. Randy Crawford - Rio de Janeiro Blue Vs. Time Bandits - Live it Up

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.