Muziek / Muziekgames / Funk K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2011, 20:56 uur
0
geplaatst: 4 mei 2011, 21:05 uur
2-1
Maar puur omdat ik Lady Marmelade te vaak heb gehoord, want ben een fervent aanhanger van Patti LaBelle
En Rufus is ook gewoon
Maar puur omdat ik Lady Marmelade te vaak heb gehoord, want ben een fervent aanhanger van Patti LaBelle

En Rufus is ook gewoon

0
geplaatst: 4 mei 2011, 21:08 uur
2-2
Volgens mij lijden er een aantal aan het Christina Aguilera-syndroom: Car Wash ging al ten onder, hopelijk volgt deze niet.
Volgens mij lijden er een aantal aan het Christina Aguilera-syndroom: Car Wash ging al ten onder, hopelijk volgt deze niet.

0
geplaatst: 4 mei 2011, 22:27 uur
0
geplaatst: 4 mei 2011, 22:56 uur
Ik vergeet iets, geloof ik.
18. !!! - Me and Giuliani Down by the Schoolyard (A True Story) vs. Eugene McDaniels - Jagger the Dagger
18. !!! - Me and Giuliani Down by the Schoolyard (A True Story) vs. Eugene McDaniels - Jagger the Dagger
0
geplaatst: 4 mei 2011, 23:04 uur
zullen we het zo doen.....
0-0
0-0
0
geplaatst: 4 mei 2011, 23:36 uur
0
Mb.
geplaatst: 4 mei 2011, 23:59 uur
1-1.
Didn't I zou ik misschien wel in mijn top 100 allermooiste nummers ooit zetten. Ik vind het wel echt een soulnummer en Darondo heeft sowieso 'funkier' werk (bv. Legs
) afgeleverd. Dat andere nummer is overigens allesbehalve slecht, maar legt het voor mij toch af bij dat van Darondo.
Didn't I zou ik misschien wel in mijn top 100 allermooiste nummers ooit zetten. Ik vind het wel echt een soulnummer en Darondo heeft sowieso 'funkier' werk (bv. Legs
) afgeleverd. Dat andere nummer is overigens allesbehalve slecht, maar legt het voor mij toch af bij dat van Darondo.
0
geplaatst: 5 mei 2011, 00:21 uur
1-2
Maar, 't is een goed nummer, die van Darondo. Ik ga maar 'ns meer van 'm checken.
Maar, 't is een goed nummer, die van Darondo. Ik ga maar 'ns meer van 'm checken.

0
geplaatst: 5 mei 2011, 00:23 uur
Alé zeg, Mb., dat had ik niet gedacht, verrassend (zó bijzonder is dat nummer toch niet?
)
Zijn nominatie komt uit het "Maak kennis"-topic, vandaar Didn't I en niet bv. Legs.
)Zijn nominatie komt uit het "Maak kennis"-topic, vandaar Didn't I en niet bv. Legs.
* denotes required fields.