MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Funk K.O.

zoeken in:
Mb.
kemm schreef:
Alé zeg, Mb., dat had ik niet gedacht, verrassend (zó bijzonder is dat nummer toch niet? )

Daar ben ik het uiteraard mee oneens. De stem van Darondo vind ik gewoon geweldig. Hij zingt lang niet alles loepzuiver, maar juist dat heeft zijn charme. Dan nog die harmonieuze en iets wat 'hangerige' manier van zingen: het lijkt bijna een zwanenzang. De instrumentatie met zijn subtiele details erbij en je hebt wat mij betreft een geweldig nummer. Je moet er van houden, dat wel. Ik ben nog van plan een recensie te schrijven over het album: ik zal je wel is PM-en tegen die tijd!

20. The Undisputed Truth - What It Is vs. Herbie Hancock - Watermelon Man

0-1

0-4

Even tegendraads doen
1-4

5-4 hihi, allebei sterk natuurlijk.

0-2

0-5

0-1

Mb.
0-4. Zo.. klinkt wel typisch 90's zeg. En de 90's begonnen pas bij uitgave van dit nummer!

23. Prince and The Revolution - When Doves Cry vs. Brass Construction - Movin’

1-0

3-0 (dat was mijn laatste gekochte muziekcassette Purple Rain in 1984)

Mb.
3-1. Hoewel ik de korte en ook krachtigere versie van Ray Camacho prefereer.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:32 uur

geplaatst: vandaag om 16:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.