Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2013, 23:14 uur
2-3
Maar Bohemian Rhapsody vs Killer Queen had de finale moeten zijn!
Maar Bohemian Rhapsody vs Killer Queen had de finale moeten zijn!
0
geplaatst: 14 mei 2013, 23:24 uur
Ik kan de filmpjes niet zien maar wil graag op Innuendo stemmen (hun mooiste!), kan iemand dit meenemen?
0
geplaatst: 14 mei 2013, 23:57 uur
0
geplaatst: 15 mei 2013, 11:22 uur
Zeer teleurstellende winnaar, een band in haar tweede jeugd - dat wel - die er in slaagt echo's te laten weerklinken van een geniaal verleden. Het zal toch met de houdbaarheid van Queen te maken hebben, ten tijde van Innuendo was een tweede generatie liefhebbers aangeboord. Met de RHCP-KO merkte ik ook hoe het latere werk werd verkozen boven de zeg maar creatieve periode.
Leuke KO, dat dan weer wel
. Dank!
. Dank!
0
geplaatst: 15 mei 2013, 11:37 uur
lebowski schreef:
Zeer teleurstellende winnaar, een band in haar tweede jeugd - dat wel - die er in slaagt echo's te laten weerklinken van een geniaal verleden. Het zal toch met de houdbaarheid van Queen te maken hebben, ten tijde van Innuendo was een tweede generatie liefhebbers aangeboord. Met de RHCP-KO merkte ik ook hoe het latere werk werd verkozen boven de zeg maar creatieve periode.
. Dank!
. Dank! Volgens mij scoren in deze KO toch vooral de oude nummers heel goed, met als belangrijkste uitzondering Innuendo. Misschien ligt het dus eerder aan dat buitengewoon goede nummer dan aan tweede generaties en dergelijke.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 mei 2013, 11:46 uur
15-8
Dat Somebody to Love in de finale staat, dát is pas een teleurstelling.
Dat Somebody to Love in de finale staat, dát is pas een teleurstelling.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.