MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
1-1

Ik was bang dat niemand het leuk vond.

2-1 die eerste track is gaaf, de tweede deed me een stuk minder

Nee hoor, Hole en Nail staan hier op een dikke 4,5*

Ik zal zo deze nummers eens beluisteren.

DjFrankie (moderator)
Motorslug mijn favoriet !!

Ah, deze KO ga ik ook wel meedoen. Had toevallig net het plan opgevat om het oeuvre van Foetus eens wat door te gaan spitten

DjFrankie (moderator)
2-2 Heb hier associatie met NIN bij

3-2, maar niet echt een grote voorkeur.

Ik mis op de startlijst wel Gums Bleed. Nu ben ik niet zo'n kenner op Foetusgebied, maar dat nummer haalt nog wel eens een compilatie en dat soort zaken. Gave track

dix
5-2

Foetus ik mis alleen White Knuckles

DjFrankie (moderator)
1-0

2-1

Nieuw tegen oud. In dit geval kies ik voor nieuw, maar het is een lastige.
In mijn lijstje van 64 heb ik geprobeerd om zo divers mogelijk te nomineren. En natuurlijk volgde ik ook mijn eigen smaak. Wholesome Town vind ik met nog 2 andere nummers van Ache beter dan Gums Bleed. Dat nummer is ook goed, maar in het oeuvre van Foetus toch minder onderscheidend. Voor White Knuckles geldt min of meer hetzelfde. Zowel van Hole als van Nail heb ik 6 nummers genomineerd.

3-1

Allebei tof. Die eerste wel wat chaotischer op het eerste gehoor, maar toch bevalt het wel.

DjFrankie (moderator)
0-3

DjFrankie (moderator)
0-1

dix
2-1

magistraal muziek voor verkeersovertredingen "I Can Do Any Goddamn Thing I Want"

4-2 allebei gaaf weer, maar die eerste... poehe

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:07 uur

geplaatst: vandaag om 01:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.