Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2012, 17:57 uur
2-1 die eerste track is gaaf, de tweede deed me een stuk minder
0
geplaatst: 3 januari 2012, 17:58 uur
Nee hoor, Hole en Nail staan hier op een dikke 4,5* 
Ik zal zo deze nummers eens beluisteren.

Ik zal zo deze nummers eens beluisteren.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 18:02 uur
Ah, deze KO ga ik ook wel meedoen. Had toevallig net het plan opgevat om het oeuvre van Foetus eens wat door te gaan spitten 

0
geplaatst: 3 januari 2012, 18:09 uur
3-2, maar niet echt een grote voorkeur.
Ik mis op de startlijst wel Gums Bleed. Nu ben ik niet zo'n kenner op Foetusgebied, maar dat nummer haalt nog wel eens een compilatie en dat soort zaken. Gave track
Ik mis op de startlijst wel Gums Bleed. Nu ben ik niet zo'n kenner op Foetusgebied, maar dat nummer haalt nog wel eens een compilatie en dat soort zaken. Gave track

0
geplaatst: 3 januari 2012, 19:18 uur
2-1
Nieuw tegen oud. In dit geval kies ik voor nieuw, maar het is een lastige.
In mijn lijstje van 64 heb ik geprobeerd om zo divers mogelijk te nomineren. En natuurlijk volgde ik ook mijn eigen smaak. Wholesome Town vind ik met nog 2 andere nummers van Ache beter dan Gums Bleed. Dat nummer is ook goed, maar in het oeuvre van Foetus toch minder onderscheidend. Voor White Knuckles geldt min of meer hetzelfde. Zowel van Hole als van Nail heb ik 6 nummers genomineerd.
Nieuw tegen oud. In dit geval kies ik voor nieuw, maar het is een lastige.
In mijn lijstje van 64 heb ik geprobeerd om zo divers mogelijk te nomineren. En natuurlijk volgde ik ook mijn eigen smaak. Wholesome Town vind ik met nog 2 andere nummers van Ache beter dan Gums Bleed. Dat nummer is ook goed, maar in het oeuvre van Foetus toch minder onderscheidend. Voor White Knuckles geldt min of meer hetzelfde. Zowel van Hole als van Nail heb ik 6 nummers genomineerd.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 19:43 uur
3-1
Allebei tof. Die eerste wel wat chaotischer op het eerste gehoor, maar toch bevalt het wel.
Allebei tof. Die eerste wel wat chaotischer op het eerste gehoor, maar toch bevalt het wel.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 11:14 uur
2-1
magistraal
muziek voor verkeersovertredingen
"I Can Do Any Goddamn Thing I Want"
magistraal
muziek voor verkeersovertredingen
"I Can Do Any Goddamn Thing I Want"
0
geplaatst: 4 januari 2012, 23:21 uur
5 See Ya Later - Someone Drowned In My Pool
edit: 2e link doet het bij mij niet.
deze wel: YouTube - Wiseblood - Someone Drowned In My Pool
edit: 2e link doet het bij mij niet.
deze wel: YouTube - Wiseblood - Someone Drowned In My Pool
0
geplaatst: 4 januari 2012, 23:25 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.