Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2012, 00:17 uur
Bij mij wel, maar ik ben geen YouTube-wizzkid. Mijn link heeft als achtervoegsel [related] en dat hebben helaas wat meer van de door mij geplaatste links. Overigens waren die links (toen ik ze gevonden had) voor mij wel een uitkomst. Anders had ik zelf nog meer moeten uploaden.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 01:06 uur
Ach, ik vind het al heel fijn dat je alle linkjes erbij hebt verzameld. Maakt het wel makkelijk luisteren.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 11:04 uur
3-1 
Heb de startlijst nog eens goed bekeken. Thirwell heeft weinig ondermaats gemaakt, maar ik mis er nog een paar.... Chingada! A Prayer For My Death, Ramrod ... voor wie de smaak te pakken heeft

Heb de startlijst nog eens goed bekeken. Thirwell heeft weinig ondermaats gemaakt, maar ik mis er nog een paar.... Chingada! A Prayer For My Death, Ramrod ... voor wie de smaak te pakken heeft

0
geplaatst: 5 januari 2012, 13:06 uur
The Faith Healer had ik liever gezien dan Little Johnny Jewel
0
geplaatst: 5 januari 2012, 19:07 uur
dix schreef:
En zo mis ik zelf ook nog wel wat, maar ik vond 64 nummers al erg veel gezien het geringe aantal stemmen op de albums. Dat maakte de selectie van nummers overigens ook lastig.
shinybeast schreef:
Daar ben ik het wel mee eens. The Faith Healer heb ik bij het nomineren over het hoofd gezien. Het nummer had in mijn iTunesbibliotheek domweg een sterretje te weinig. Little Johnny Jewel is, hoewel nog steeds goed, veel minder dan het origineel. Ik heb het op de lijst gezet, omdat het weer eens wat anders is. En dat kan dan toch weer minder gezegd worden van The Faith Healer. Dus, ondanks dat ik het met de kritiek wel eens ben, laat ik de oorspronkelijke lijst intact.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 19:15 uur
1-3 omdat mijn absolute favoriet niet met 0-4 mag worden afgedroogd
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.