MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
0-1-1

Ja serieus! Ik vind First Day of My Life nogal overgewaardeerd, en nu ik ze alledrie nog eens heb opgezet vind ik het toch echt de minste van de drie. Aardig liedje, maar niet zo bijzonder. Waarom dat toch zo ongeveer het populairste Bright Eyes-liedje is... het is mij een raadsel.

0-2-1

Paar daagjes vakantie gehad, weer proberen dit een beetje bij te houden.

0-3-1

Nou, echt lekker loopt deze KO nog niet. 24 uursregeling dan maar weer. Take It Easy valt af.

14. To All the Lights in the Windows (Conor Oberst) vs When the President Talks to God vs. Sunrise, Sunset

0-1-0

Matige battle, dit. Sunrise, Sunset is prachtig maar de andere twee hoeven van mij allebei niet door.

0-2-0

0-4-0 ja

1-1-0

1-1-1 (hoewel ook goed)

1-2-1

Haligh², ''-h, gh = e, Haligh was ik al vrij zeker van meteen, de andere twee brachten me tot twijfel. Over het algemeen doet 't werk onder Conor Oberst me niet zo veel, maar Milk Thistle verrast me. Dan toch I Must Belong Somewhere als minste, terwijl ik die ook best wel leuk vind. Drie sterke tracks, dus.

2-2-1

Gewoon even stiekem terwijl ik niet kijk When The President Talks To God eruit stemmen, stelletje vandalen.

3-2-1

Er is hier een Justus18 nodig.

Het zal niet veel helpen:

3-3-1

@Masimo: dank voor de herinnering. In de drukte van allerlei voetbalpoules, vergeet ik dit topic te vaak.

Leuke KO, ik wist het niet.. Moeilijke eerste opgave meteen, drie erg fraaie songs! Ik ga toch 'Milk Thistle' eruit halen als minste, maar het is echt heel erg close..

3-4-1

Masimo gaat al spijt hebben dat hij me heeft geïnviteerd..

0-0-2

Maar best een mooi liedje eigenlijk. Heb het laatste album nauwelijks gedraaid, omdat ik die nogal vond tegenvallen.

0-0-3

Bij mij exact hetzelfde, Arrie. 'Ladder Song' is best goed, maar tegen die andere twee kan het niet op. 'Road to Joy' is een heerlijke afsluiter van een geweldig album, dat ik dringend nog eens moet beluisteren, en 'Motion Sickness' heeft me zonet weten te verrassen; ik kende het nummer nog niet, en vond het meteen erg mooi.

Wilkommen, Nick.

0-0-4

Nou, dat was geen lastige ronde.

Mmm ja ok dan.

0-0-5

0-1-5 dan voor het scorebord, omdat Ladder Song toch iets te mooi is om zo'n eindstand te rechtvaardigen.

Tweede ronde!

1. Sunrise, Sunset vs. Easy / Lucky / Free
2. Lover I Don't Have to Love vs. Don't Know When But a Day Is Gonna Come
3. Haligh, Haligh, a Lie, Haligh vs. Army in the White Coat
4. No Lies, Just Love vs. Old Soul Song (for the New World Order)
5. A Perfect Sonnet vs. Middleman
6. Arienette vs. A Waste of Paint
7. The Calendar Hung Itself vs. We Are Nowhere and It's Now
8. Land Locked Blues vs. Bowl of Oranges
9. I Will Be Grateful for This Day vs. If the Brakeman Turns My Way
10. To All the Lights in the Windows (Conor Oberst) vs. First Day of My Life
11. Pull My Hair vs. At the Bottom of Everything
12. Jejune Stars vs. Something Vague
13. Poison Oak vs. Drunk Kid Catholic
14. June on the West Coast vs. Motion Sickness
15. Road to Joy vs. I Must Belong Somewhere
16. Hot Knives vs. No One Would Riot for Less

Tot de 5, 1 verschil

1. Sunrise, Sunset vs. Easy / Lucky / Free

1-0

Met een haarlengte verschil, echt een bijzonder lastige battle.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.