Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2012, 20:17 uur

2. Lover I Don't Have to Love vs. Don't Know When But a Day Is Gonna Come
Ook weer zo'n lastige... allebei prachtig.
1-0
0
geplaatst: 7 juni 2012, 20:20 uur
1-1
Ik kies weer de andere, Arriebarrie. Maar weer een lastige, inderdaad. Maar DKWBADISC (jaja) is wel een van mijn favorieten, denk ik zo. Gaaf lied. Gaaf. Echt.
Ik kies weer de andere, Arriebarrie. Maar weer een lastige, inderdaad. Maar DKWBADISC (jaja) is wel een van mijn favorieten, denk ik zo. Gaaf lied. Gaaf. Echt.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 20:22 uur
Tja, Lover I Don't Have to Love is dan weer één van mijn favorieten. 

0
geplaatst: 7 juni 2012, 21:12 uur
1-3
Wat een intens nummer! Die jongens ban Bright Eyes kunnen er wat van. 'Lover I Don't Have to Love' is namelijk ook niet mis.
Wat een intens nummer! Die jongens ban Bright Eyes kunnen er wat van. 'Lover I Don't Have to Love' is namelijk ook niet mis.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 21:36 uur
1-4
Na opnieuw beide nummers gehoord te hebben, is het tweede nummer toch een stuk beter. Zeer intens, alsof Conor het in ene heeft opgenomen.
Na opnieuw beide nummers gehoord te hebben, is het tweede nummer toch een stuk beter. Zeer intens, alsof Conor het in ene heeft opgenomen.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 22:54 uur
3. Haligh, Haligh, a Lie, Haligh vs. Amy in the White Coat
0-1
Waarschijnlijk kansloos, maar met de tekst erbij is het zo'n emotioneel nummer. En ik hou ook wel van dat lo-fi. Maar Haligh is ook prachtig.
0-1
Waarschijnlijk kansloos, maar met de tekst erbij is het zo'n emotioneel nummer. En ik hou ook wel van dat lo-fi. Maar Haligh is ook prachtig.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 23:03 uur
Masimo schreef:
Ja, Arrie, battles loten is zeg maar niet jouw ding.
Ja, Arrie, battles loten is zeg maar niet jouw ding.
Tja, ik gooi het gewoon door Random.org zonder zelf nog dingen aan te gaan passen omdat je anders bepaalde finalewaardige battles te vroeg zou krijgen. Eén van de leuke dingen van KO's is juist het verrassingselement. Ik heb weleens gelezen dat anderen bij KO's, als er in de eerste of tweede ronde een te sterke battle staat, ze het aanpassen, maar dat vind ik dus erg flauw. Ik laat het over aan het lot.

0
geplaatst: 7 juni 2012, 23:19 uur
Er zijn nummers waar jouw favorietje het wel tegen had gehaald, maar 'Haligh, Haligh, a Lie, Haligh' is toch wel wat beter, vind ik dan. Je hebt wel gelijk wat betreft de tekst, erg pakkend.
2-1
2-1
0
geplaatst: 7 juni 2012, 23:49 uur
3-2
Ik vind dat Amy (geen Army toch?) bij herbeluistering steeds beter.
Ik vind dat Amy (geen Army toch?) bij herbeluistering steeds beter.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 23:51 uur
Pff, waar ik toch die r vandaan heb gehaald...
Ik vond het al zo'n rare titel.
Ik vond het al zo'n rare titel.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 23:57 uur
Beetje rare opmerking bij een nummer van Bright Eyes, maar ik vind dat 'Amy In The White Coat' toch net iets té.
5-2
5-2
0
geplaatst: 8 juni 2012, 00:11 uur
4. No Lies, Just Love vs. Old Soul Song (for the New World Order)
1-0
De eerste van deze ronde waarbij ik niet heel erg hoef na te denken.
Edit: Overigens speciaal voor Sander weer een tekstueel nogal zwaar nummer met No Lies, Just Love.
1-0
De eerste van deze ronde waarbij ik niet heel erg hoef na te denken.
Edit: Overigens speciaal voor Sander weer een tekstueel nogal zwaar nummer met No Lies, Just Love.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.