MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
203. The White Stripes - Seven Nation Army vs. De Kift - De Zee

0-1 (want vrijwel alles is beter dan Seven Nation Army)

DjFrankie (moderator)
1-1

2-1 De Kift

2-2 (want vrijwel alles is slechter dan De Zee. )

203. The White Stripes - Seven Nations Army vs. De Kift - De Zee

3-2 want de Zee overtreft Seven Nation Army (zoals verwacht) niet

Seven Nation Army en De Zee moet op Spotify beluisterd worden. Beluister ze aub wel..

3-3

ik heb De zee beluisterd op Soundcloud.com (zie linkje in mijn bericht hierboven)

4-3

5-3

0-2

De Kift eruit tegen een overgewaardeerd, ongeïnspireerd deuntje..

laxus11 schreef:
2-1 De Kift
Enige motivatie?

Deze battle is ook armoe troef.. Ongelooflijk saaie, overgedateerde glamrock zonder enig spoor van spanning of vernieuwing tegen jolige, saaie 60's-kitsch die in zijn vrolijkheid verzuipt.

1-3 dan maar.

Zo, dat moest er even uit.

1-4

205. Maybeshewill - Not For Want Of Trying vs. Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat

YouTube - ‪Maybeshewill - Not For Want Of Trying‬‏ vs. YouTube - ‪Famous Blue Raincoat - Leonard cohen‬‏

0-1 Schrok me rot toen filmpje begon van Maybeshewill

0-3, al is de eerste zeker niet slecht.

0-4 met afstand

DjFrankie (moderator)
0-5

0-6

Dat ik nog eens op Leonard zou stemmen.

0-7

hoi123 schreef:

(quote)
Enige motivatie?

Deze battle is ook armoe troef.. Ongelooflijk saaie, overgedateerde glamrock zonder enig spoor van spanning of vernieuwing tegen jolige, saaie 60's-kitsch die in zijn vrolijkheid verzuipt.

1-3 dan maar.

De Kift vind ik gewoon saaie muziek

Terwijl dat nummer van Guns gewoon goed is en Sloop John B een van de beste van de beach Boys is.

En dat moest er van mij uit

206. Ariel Pink’s Haunted Graffiti - Round and Round vs. The Coup - Me and Jesus the Pimp in a '79 Granada Last Night

YouTube - ‪Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round‬‏ vs. YouTube - ‪"Me and Jesus the pimp in a 79 Granada last night" The coup (Part 20) [HQ]‬‏

0-1

1-1

hoi123 schreef:

(quote)
Enige motivatie?

1-3 dan maar.

Zoals je weet ben ik aardig fan van De Kift, maar zoals je nu van leer trekt tegen Seven Nation Army vind ik overdreven. Ongeïnspireerd? In mijn ogen erg sterk, vrij geniaal zelfs, zo'n doodsimpel bassdeuntje die blijft hangen, die heerlijke solo's, die stem van Jack White. Hoe sterk ik De Zee ook vind, zelfs ik was misschien voor Seven Nation Army gegaan. Het feit dat die nog stééds niet doodgedraaid is voor mij laat ook al wat zien (want ik hem 'm vaak gehoord).

Om even te benadrukken dat ik het eens niet met je eens ben, zet het in de geschiedenisboeken Overdreven natuurlijk

#koen
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 22:04 uur

geplaatst: vandaag om 22:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.