Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2011, 22:29 uur
Ferre Clabau schreef:
Ah, het komt wel - je brein is nog bedoezeld door Dire Straits e.d.
(quote)
Ah, het komt wel - je brein is nog bedoezeld door Dire Straits e.d.
Ah, ik zie het, Dire Straits op 5*... en als ik dan de rest van z'n stemmen bekijk... nee Choo Choo ik denk niet dat wij het eens gaan worden met elkaar.

0
Yann Samsa
geplaatst: 10 juni 2011, 22:34 uur
Arrie heeft gelijk, Choo Choo niet. 
"En dat op je verjaardag, man!" ~ Het Eiland

0
Choo Choo
geplaatst: 10 juni 2011, 22:48 uur
Arrie schreef:
Ah, ik zie het, Dire Straits op 5*... en als ik dan de rest van z'n stemmen bekijk... nee Choo Choo ik denk niet dat wij het eens gaan worden met elkaar.
Ik heb jouw top 10 eens even zitten bekijken. Ik had nu eigenlijk wel veel van dat soort jaren 80 bandjes verwacht, maar het pakte compleet anders uit! Op zich niet veel mis met je top 10 hoor, Roberta Flack, Dusty Springfield, Janis Ian, prima keuzes, maar serieus.... Hoe kun je Nelly Furtado in je top 10 zetten? Ik heb die cd zelf ook. Powerless en Try wel leuk, maar een top 10 album? Serieus?
0
geplaatst: 10 juni 2011, 22:52 uur
Choo Choo schreef:
Ik heb jouw top 10 eens even zitten bekijken. Ik had nu eigenlijk wel veel van dat soort jaren 80 bandjes verwacht, maar het pakte compleet anders uit! Op zich niet veel mis met je top 10 hoor, Roberta Flack, Dusty Springfield, Janis Ian, prima keuzes, maar serieus.... Hoe kun je Nelly Furtado in je top 10 zetten? Ik heb die cd zelf ook. Powerless en Try wel leuk, maar een top 10 album? Serieus?
(quote)
Ik moet erbij zeggen dat het een thema-top 10 is met alleen vrouwen. Voor de verandering.
Heb je het hele album van Nelly Furtado beluisterd dan, Choo Choo? Wat mij betreft zeker een top 10-album. Try is een prachtige ballad, en Powerless is ook een fantastisch nummer, maar wat dacht je van Explode? De laatste drie nummers? Prachtig!
0
Choo Choo
geplaatst: 10 juni 2011, 22:53 uur
Ferre Clabau schreef:
Gefeliciteerd Arrie, dat je nog maar veel mag bijleren over goede muziek...

0
Choo Choo
geplaatst: 10 juni 2011, 23:14 uur
Arrie schreef:
Heb je het hele album van Nelly Furtado beluisterd dan, Choo Choo? Wat mij betreft zeker een top 10-album. Try is een prachtige ballad, en Powerless is ook een fantastisch nummer, maar wat dacht je van Explode? De laatste drie nummers? Prachtig!
De laatste keer dat ik dit album heb geluisterd moet wel jaren geleden geweest zijn, dus ik heb de door jou genoemde nummers nog eens beluisterd. Och, het is niet verschrikkelijk hoor, zet het ook niet per se af, maar het overtuigd mij ook niet. Het is niet meer dan een beetje standaard popmuziek, maar daarvan bestaat er veel meer en veel beter. Heb je het hele album van Nelly Furtado beluisterd dan, Choo Choo? Wat mij betreft zeker een top 10-album. Try is een prachtige ballad, en Powerless is ook een fantastisch nummer, maar wat dacht je van Explode? De laatste drie nummers? Prachtig!
Ik respecteer ieders mening, want iedereen heeft gewoon een andere smaak, maar ik ben wel echt benieuwd wat deze nummers dan volgens jou hebben wat ze zo bijzonder maken? Build You Up en Childhood Dreams kan ik nog wel inkomen, maar die andere 2 snap ik zeker niet.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 23:24 uur
Ik wil hier geen hele discussie starten, dus ik verwijs u door naar mijn recensie voor verdere uitleg. Daar mag je uiteraard op reageren, bij dat album, hier is het nogal offtopic. 
Verder is het me werkelijk een raadsel hoe je juist Explode en Island of Wonder standaard popmuziek kan noemen.

Verder is het me werkelijk een raadsel hoe je juist Explode en Island of Wonder standaard popmuziek kan noemen.
0
Choo Choo
geplaatst: 10 juni 2011, 23:31 uur
Dat gevoel begon mij ook te bekruipen ja!

Waar het dus om ging voor iedereen die de draad kwijt was:
5. Placebo - Pure Morning vs. The Cure - Fascination Street
Laatste stand:
8-9
0
geplaatst: 10 juni 2011, 23:36 uur
6. The Rolling Stones - Gimme Shelter vs. The Smiths - This Charming Man
0
#koen
geplaatst: 11 juni 2011, 00:07 uur
Achja het is geen schande om van de uiteindelijke winnaar te verliezen

0
Choo Choo
geplaatst: 11 juni 2011, 00:09 uur
Nu moet je niet gaan lopen krijsen als Ian Gillian.... Dat heb ik net geleerd!

0
geplaatst: 11 juni 2011, 00:12 uur
Choo Choo schreef:
(quote)
Nou nee dat gaat me net wat te ver

0
geplaatst: 11 juni 2011, 00:12 uur
#koen schreef:
(quote)
Hoop het toch niet eerlijk gezegd

* denotes required fields.