MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:

Yann Samsa
4-5

4-6

En ik pink ook een traantje weg vanwege Troy

4-7

Hopelijk vliegt middelmatige Stevie er nu eindelijk eens uit. En omdat The Chain gewoon vele male sterker is.

5-8

stoepkrijt schreef:
Ik heb de laatste 32 nummers uit deze KO eens vergeleken met de laatste 32 van de vorige Favoriete Nummers KO. En daar zit ongelofelijk veel verschil tussen!

Er zijn maar 4 artiesten die in beide edities de laatste 32 hebben gehaald (Leonard Cohen, Slint, The Rolling Stones en The Waterboys) en maar twee nummers (Suzanne en Gimme Shelter).

Ik vind het vooral opvallend dat de 'Bruce Springsteen en The Smiths'-enclave nergens meer te bekennen is... Nou ja, een beetje variatie is ook best leuk

Dan had ik liever Leonard eruit gehad en The Boss erin, maar ik ben zeer tevreden met het feit dat Pink Floyd eindelijk down gaat

7. Joy Division- Love Will Tear Us Apart vs. Marvin Gaye - I Heard It Through the Grapevine

odi
1-0

2-0

2-1 2 Goeie Nummers maar ik kies toch voor Marvin

4-1 ?

4-1

Dit is pas een nare battle (in de positieve zin). CCR's versie van Heard It Through The Grapevine is het beste, maar heb dat nummer echt te vaak (althans vaker dan die van JD) gehoord.

5-1 met Arthur's stem erbij, ja. Sorry, langzaam internet.

5-2

Ik heb Paul Young te vaak gehoord

hoi123 schreef:
5-1 met Arthur's stem erbij, ja. Sorry, langzaam internet.

Ja Ja

6-2

Twee toppers!

#koen
7-2

7-3

8-3

8-4

8-5 maar niet denderend.

Go marvin

laxus11 schreef:
(quote)

Ja Ja
Je hebt gelijk, ik loog. Nu heb je mijn snode plannen ontmaskerd.

8. Massive Attack – Angel vs. Bob Dylan - Tangled Up In Blue

Gast
geplaatst: vandaag om 23:21 uur

geplaatst: vandaag om 23:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.