MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
odi
0-2

Lukk0
1-3

2-3 dan maar, maar allebei errug goe!

3-3

3-4 Allebei Uitstekend

4-4 2x niks

Poeha schreef:
2-3 dan maar, maar allebei errug goe!

Ze hebben beide veel betere.

Yann Samsa
Na het zo'n dertigtal keren te zeggen, weten we nu wel dat je niet echt warm loopt voor Pink Floyd, Poeha...

En laxus; gelieve 'es een cursus hoofdlettergebruik te volgen. Hoe je het doet weet ik niet (in ieder bericht...), maar willekeurig strooien met drukletters is, tja... Verder doet je zinsbouw me denken aan Samson (en Gert) - dus dat mag lekker blijven

laxus11 schreef:
(quote)

Pink Floyd is wel zo'n beetje 5 keer beter dan Arcade fire

"Mwa, Gertje, Pink Floyd is wel zo'n beetje 5 keer beter zo..."

4-5

En hop hop Waterboys

4-6

5-5 2x weinig

Ferre Clabau schreef:
Na het zo'n dertigtal keren te zeggen, weten we nu wel dat je niet echt warm loopt voor Pink Floyd, Poeha...

Het valt me wel op dat jullie in ieder weten hoe ik over bepaalde bands/songs denk, hiep hiep hoera.
We zijn het niet snel eens, Ferre, maar je hebt wel gelijk, ik zal proberen het niet meer te zeggen over PF, dan maar weer naar Nightporter...oh nee, dat mag niet meer van Ceasar
Wat nu?

Ferre Clabau schreef:

En laxus; gelieve 'es een cursus hoofdlettergebruik te volgen. Hoe je het doet weet ik niet (in ieder bericht...), maar willekeurig strooien met drukletters is, tja... Verder doet je zinsbouw me denken aan Samson (en Gert) - dus dat mag lekker blijven

(quote)

Mwa Gertje: Pink Floyd is wel zo'n beetje 5 keer beter zo...

4-5

En hop hop Waterboys

Ben het gewoon gewend om Hoofdletters te gebruiken
En ik ben er gewoon niet zo goed om lange teksten te schrijven

5-6

odi
Volgens mij is het 5-7

Yann Samsa
Poeha schreef:
(quote)

Het valt me wel op dat jullie in ieder weten hoe ik over bepaalde bands/songs denk, hiep hiep hoera.
We zijn het niet snel eens, Ferre, maar je hebt wel gelijk, ik zal proberen het niet meer te zeggen over PF, dan maar weer naar Nightporter...oh nee, dat mag niet meer van Ceasar
Wat nu?

Waarom The Chain van Fleetwood Mac niet afkraken? Daar zou ik vrede mee kunnen vinden Wat dat nummer er nog steeds in doet, is mij een raadsel...

Ferre Clabau schreef:
(quote)

Waarom The Chain van Fleetwood Mac niet afkraken? Daar zou ik vrede mee kunnen vinden Wat dat nummer er nog steeds in doet, is mij een raadsel...

2. Fleetwood Mac - The Chain vs. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
4-11

Surprise, surprise!

6-8

7-8

8-8

DjFrankie (moderator)
9-8

10-8

odi
auw

4. David Bowie – Heroes vs. Depeche Mode - Enjoy the Silence

0-0

Dit had ik eigenlijk ook niet verwacht

1-0

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 17:51 uur

geplaatst: vandaag om 17:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.