MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1983

zoeken in:
Misschien wel, maar ik heb niet het idee dat de meeste deelnemers hier zitten te wachten op de komende jaren van de K.O.'s, als ik hier op MuMe vaak lees, dat de 80's zo'n beetje het slechtste muzikale decennium is (lees: het tweede deel van de 80's).
Niet mijn gedachte, ik vind het nog steeds het beste decennium gevolgd door de 70's.

7-6

Poeha schreef:
Misschien wel, maar ik heb niet het idee dat de meeste deelnemers hier zitten te wachten op de komende jaren van de K.O.'s, als ik hier op MuMe vaak lees, dat de 80's zo'n beetje het slechtste muzikale decennium is (lees: het tweede deel van de 80's).

In mijn ogen is dat ook het geval. Maar ik denk dat de meeste gebruikers aan dit soort spellen dat niet vinden. Vooral gezien de dominantie van de jaren 80 in de MuMeLadder.

Poeha schreef:
Niet mijn gedachte, ik vind het nog steeds het beste decennium gevolgd door de 70's.

Volgens mij zijn de jaren '80 toch wel heel erg geliefd hoor, kijk maar eens naar de hoogste posities in de MuMe top 2000...

Hoe dan ook vind ik het systeem goed zoals het nu is. Het gaat soms wat snel, maar zo zit er tenminste wat vaart in.

De New Wave ko was samen met de Mega MusicMeter ko een van de populairste ko's sinds het ontstaan van MusicMeter.Hoezo jaren 80 muziek inferieur?

10-6

10-7

Kom op mensen, Johnny heeft nog wat stemmen nodig, het kan best wat spannender

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
De New Wave ko was samen met de Mega MusicMeter ko een van de populairste ko's sinds het ontstaan van MusicMeter.Hoezo jaren 80 muziek inferieur?

Daarom eens benieuwd hoe de Britpop K.O. aanslaat, als de favoriete k.o is afgelopen.

Voor de alternatieve nominaties kun je hier terecht. link

2. U2 - New Year's Day Vs. The The - Uncertain Smile

0-1

DjFrankie (moderator)
0-3

1-3 The The al drie stemmen

Zephyr
1-4

2-5

al vijf

3-7 pas 3

4-7

8-7

8-8

9-9

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.