Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1983
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2011, 13:55 uur
In 83 had ik Glass niet gekend dus voor dat vreselijke nummer van Paris dan maar
1-1
1-1
0
geplaatst: 6 juni 2011, 14:04 uur
sheep67 schreef:
In 83 had ik Glass niet gekend dus voor dat vreselijke nummer van Paris dan maar
1-1
1-1
Dat is toch een onzinargument? Het is nu geen '83, en je kent het nummer nu wel, dus kan je gewoon op degene stemmen die je nu het mooist vindt. Anders zou ik helemaal niet kunnen stemmen, omdat ik in '83 nog niet eens geboren was.

0
geplaatst: 6 juni 2011, 14:05 uur
0
geplaatst: 6 juni 2011, 14:06 uur
Arrie schreef:
Dat is toch een onzinargument? Het is nu geen '83, en je kent het nummer nu wel, dus kan je gewoon op degene stemmen die je nu het mooist vindt. Anders zou ik helemaal niet kunnen stemmen, omdat ik in '83 nog niet eens geboren was.
(quote)
Omdat ik iets ouder ben probeer ik me wel in te leven hoe ik het toen in 1983 het betreffende nummer waardeerde. Vind niet echt onzin, toch?
0
geplaatst: 6 juni 2011, 15:26 uur
91. Lionel Richie- All Night Long (All Night) Vs. Peter Blegvad - How Beautiful You Are
0
geplaatst: 6 juni 2011, 15:26 uur
0-1 
YouTube - Peter Blegvad - How Beautiful You Are
en vooruit, om het eerlijk te houden:
YouTube - Lionel Richie - All Night Long

YouTube - Peter Blegvad - How Beautiful You Are
en vooruit, om het eerlijk te houden:
YouTube - Lionel Richie - All Night Long
0
geplaatst: 6 juni 2011, 15:29 uur
Ken je How Beautiful You Are? Dan kan ik niet geloven dat je op Richie stemt.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 15:32 uur
Ceasar schreef:
Ken ik en ik twijfelde ook sterk, maar heb nog steeds een zwak voor de 80's songs van Lionello.
Stond ook bij de laatste 5 afvallers op miin nominatielijst van 1983.
Maar geen zorgen, Ceasar, kan me niet voorstellen dat lionel doorgaat met de heersende muzieksmaak hiero

0
geplaatst: 6 juni 2011, 15:35 uur
* denotes required fields.