MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1983

zoeken in:

90. Ryan Paris - Dolce Vita Vs. Philip Glass - The Grid

0-1

In 83 had ik Glass niet gekend dus voor dat vreselijke nummer van Paris dan maar

1-1

2-1

@sheep:

sheep67 schreef:
In 83 had ik Glass niet gekend dus voor dat vreselijke nummer van Paris dan maar

1-1

Dat is toch een onzinargument? Het is nu geen '83, en je kent het nummer nu wel, dus kan je gewoon op degene stemmen die je nu het mooist vindt. Anders zou ik helemaal niet kunnen stemmen, omdat ik in '83 nog niet eens geboren was.

Poeha schreef:
2-1

@sheep:

Nummer doet me herinneren aan mislukte school flirts

Arrie schreef:
(quote)

Dat is toch een onzinargument? Het is nu geen '83, en je kent het nummer nu wel, dus kan je gewoon op degene stemmen die je nu het mooist vindt. Anders zou ik helemaal niet kunnen stemmen, omdat ik in '83 nog niet eens geboren was.

Omdat ik iets ouder ben probeer ik me wel in te leven hoe ik het toen in 1983 het betreffende nummer waardeerde. Vind niet echt onzin, toch?

91. Lionel Richie- All Night Long (All Night) Vs. Peter Blegvad - How Beautiful You Are

1-1

Ken je How Beautiful You Are? Dan kan ik niet geloven dat je op Richie stemt.

1-2 Mooie ontdekking

Ceasar schreef:
Ken je How Beautiful You Are? Dan kan ik niet geloven dat je op Richie stemt.

Ken ik en ik twijfelde ook sterk, maar heb nog steeds een zwak voor de 80's songs van Lionello.
Stond ook bij de laatste 5 afvallers op miin nominatielijst van 1983.

Maar geen zorgen, Ceasar, kan me niet voorstellen dat lionel doorgaat met de heersende muzieksmaak hiero

Correcte titel is natuurlijk wel All Night Long (All Night).

Arrie schreef:
Correcte titel is natuurlijk wel All Night Long (All Night).

Veranderd

92. Green On Red - Cheap Wine Vs. The Cure - Just One Kiss

0-1

1-1

Allebei goed, maar ik ga toch voor Groen op Rood.

DjFrankie (moderator)
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.