Muziek / Muziekgames / Britpop Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2011, 13:55 uur
110 Sub Sub - Ain’t No Love (Ain’t No Use) - Elbow - Fugitive Motel - The Housemartins - Think For A Minute
0-1-0
0-1-0
0
geplaatst: 7 juli 2011, 23:05 uur
Tja het vrolijke Sub Sub of het mooie van The House Martins?
3-2-3
3-2-3
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 juli 2011, 23:07 uur
The Housemartins horen hier absoluut niet thuis.
0
geplaatst: 7 juli 2011, 23:10 uur
Oeps dan moet ik mijn stem snel wijzigen.
Maar ja als je het dan toch over wel of geen Britpop hebt, horen deze 3 nominaties allemaal niet mee te doen.
Maar ja als je het dan toch over wel of geen Britpop hebt, horen deze 3 nominaties allemaal niet mee te doen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 juli 2011, 23:14 uur
Poeha schreef:
Maar ja als je het dan toch over Britpop hebt, horen deze 3 nominaties allemaal niet mee te doen.
Maar ja als je het dan toch over Britpop hebt, horen deze 3 nominaties allemaal niet mee te doen.
Ook daar ben ik het helemaal mee eens. Maar die discussie is al gevoerd en we doen het met de nummers die erin staan.

0
geplaatst: 8 juli 2011, 00:23 uur
Als het dan toch allemaal geen britpop is, dan ga ik wel voor mijn favoriete Elbow-nummer.
3-3-4
3-3-4
0
geplaatst: 8 juli 2011, 19:29 uur
Poeha schreef:
Sub Sub stond anders wel op britpopfestival London Calling in 2000.
Heb ze toen nog gezien.Maar ik snap je opmerking, al vind ik dat Elbow en The Housemartins al helemaal niets met het genre te maken hebben.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 juli 2011, 20:10 uur
111 Travis - Happy - Geneva - Into the Blue - Radiohead - Just
0
geplaatst: 8 juli 2011, 21:45 uur
0-6-1
112 Fatboy Slim - Praise You - Manic Street Preachers - You Stole the Sun from My Heart - The Divine Comedy - The Pop Singer's Fear of the Pollen Count
112 Fatboy Slim - Praise You - Manic Street Preachers - You Stole the Sun from My Heart - The Divine Comedy - The Pop Singer's Fear of the Pollen Count
* denotes required fields.