MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Britpop Ko

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
2-2-1

2-2-2

Niet het meest britpop, maar ik vind het een leuk nummer en ik heb het niet zo op The Libertines (vraag me niet waarom).

2-3-2

2-4-2

2-4-3

Verreweg de mooiste

Stemmers

2-5-3

130 Ash - Kung Fu - Carter The Unstoppable Sex Machine - Bloodsport for All - Menswe@r - I’ll Manage Somehow

1-0-0

2-0-0

2-1-0

3-1-0

DjFrankie (moderator)
3-2-0

3-3-0

4-4-0 Menswear vind ik ook nog steeds leuk, heb zelfs de single nog liggen. zal wel een van de weinigen zijn denk ik.

titan (crew)
5-4-0

131 Super Furry Animals - Something 4 The Weekend - Suede - The Chemistry Between Us - The House of Love - I Don't Know Why I Love You

0-0-1

DjFrankie (moderator)
0-2-1

0-3-1

0-3-2

0-3-3

0-4-3

0-5-3

132 Kula Shaker - Peter Pan R.I.P. - Half Man Half Biscuit - 4ad3dcd - The Farm - Groovy Train

1-0-0

Opvallend hoe slecht SFA het hier doet, ik geloof dat alle nummers kansloos zijn.

herman schreef:
1-0-0

Opvallend hoe slecht SFA het hier doet, ik geloof dat alle nummers kansloos zijn.

Er is er wel degelijk een door hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.