MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Britpop Ko

zoeken in:
0-0-2

DjFrankie (moderator)
0-0-3

0-1-3

Op zich heeft herman gelijk, natuurlijk, maar Bernard mag toch minstens een puntje krijgen.

1-1-3

titan (crew)
1-2-4

14 The Stone Roses - She Bangs The Drums - That Petrol Emotion - Big Decision - Placebo - Bright Lights

0-0-0

1-0-0

2-0-0

DjFrankie (moderator)
3-1-0 (3 geweldige nummers)

4-1-0

5-1-0

6-1-0

15 Delays - Lost in a Melody - The Auteurs - Junk Shop Clothes - Marion - Toys for Boys

1-0-0

edit: stem aangepast.

Marion is geweldig en Auteurs is ook tof, maar beide hebben veel betere nummers. Lost in a Melody staat in mijn top 3 van beste britpopsingles van de 00s.

DjFrankie (moderator)
1-0-1

1-1-1

2-1-1

2-1-2

3-1-2

3-1-4

4-1-4

Zowel de Delays en Marion zijn erg goed.

(14 The Stone Roses - She Bangs The Drums - That Petrol Emotion - Big Decision - Placebo - Bright Lights)
[7-1-0 ]

Een van de beste Britpop nummers ooit gemaakt.

btw Lex had me wel eens mogen waarschuwen voor deze game.

Zijn er nog stemmers

Nee, ik ken de nummers niet en ben ook niet in de mogelijkheid om ze te beluisteren.

laxus11 schreef:
Zijn er nog stemmers

De meeste mensen zitten op het werk denk ik en 'You Tuben' mag niet in de baas zijn tijd. Je zult moet wachten tot vanavond Lex

wibro schreef:
(quote)

De meeste mensen zitten op het werk denk ik en 'You Tuben' mag niet in de baas zijn tijd. Je zult moet wachten tot vanavond Lex

Ja ik wacht ookk geduldig

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.