Muziek / Muziekgames / Britpop Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2011, 21:14 uur
0-1-3
Op zich heeft herman gelijk, natuurlijk, maar Bernard mag toch minstens een puntje krijgen.
Op zich heeft herman gelijk, natuurlijk, maar Bernard mag toch minstens een puntje krijgen.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:15 uur
14 The Stone Roses - She Bangs The Drums - That Petrol Emotion - Big Decision - Placebo - Bright Lights
0-0-0
0-0-0
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:31 uur
15 Delays - Lost in a Melody - The Auteurs - Junk Shop Clothes - Marion - Toys for Boys
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:31 uur
1-0-0
edit: stem aangepast.
Marion is geweldig en Auteurs is ook tof, maar beide hebben veel betere nummers. Lost in a Melody staat in mijn top 3 van beste britpopsingles van de 00s.
edit: stem aangepast.
Marion is geweldig en Auteurs is ook tof, maar beide hebben veel betere nummers. Lost in a Melody staat in mijn top 3 van beste britpopsingles van de 00s.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 10:03 uur
4-1-4
Zowel de Delays en Marion zijn erg goed.
(14 The Stone Roses - She Bangs The Drums - That Petrol Emotion - Big Decision - Placebo - Bright Lights)
[7-1-0
]
Een van de beste Britpop nummers ooit gemaakt.
btw Lex had me wel eens mogen waarschuwen voor deze game.
Zowel de Delays en Marion zijn erg goed.
(14 The Stone Roses - She Bangs The Drums - That Petrol Emotion - Big Decision - Placebo - Bright Lights)
[7-1-0
] Een van de beste Britpop nummers ooit gemaakt.
btw Lex had me wel eens mogen waarschuwen voor deze game.

0
geplaatst: 21 juni 2011, 12:17 uur
Nee, ik ken de nummers niet en ben ook niet in de mogelijkheid om ze te beluisteren.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 12:24 uur
De meeste mensen zitten op het werk denk ik en 'You Tuben' mag niet in de baas zijn tijd. Je zult moet wachten tot vanavond Lex

0
geplaatst: 21 juni 2011, 12:26 uur
wibro schreef:
De meeste mensen zitten op het werk denk ik en 'You Tuben' mag niet in de baas zijn tijd. Je zult moet wachten tot vanavond Lex
(quote)
Ja ik wacht ookk geduldig

* denotes required fields.