Muziek / Muziekgames / Britpop Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2011, 13:50 uur
Ik stel voor dat we Rattlesnakes er de volgende ronde gewoon uitstemmen, ongeacht de tegenstander. Mooi nummer, maar met britpop heeft het niets te maken.
0
geplaatst: 19 september 2011, 14:26 uur
herman schreef:
Ik stel voor dat we Rattlesnakes er de volgende ronde gewoon uitstemmen, ongeacht de tegenstander. Mooi nummer, maar met britpop heeft het niets te maken.
Maar dan mogen er nog wel meer verdwijnen toch? Ik vind dat we het moeten doen met de nummers die nu zijn overgebleven. Anders hadden we deze discussie al veel eerder moeten voeren.
0
geplaatst: 19 september 2011, 14:39 uur
Deze discussie is al eerder gevoerd, nog voor de loting. Er was nogal wat verwarring over wat britpop was en wanneer correcties doorgevoerd moesten worden. Toen heeft iemand voorgesteld om dan maar tijdens de knock-outs de tracks die duidelijk niet britpop zijn, weg te stemmen. Daar is deels instemmend op gereageerd en volgens mij totaal niet afwijzend. Het leek dus of iedereen het daar wel mee eens was. Maar inmiddels is gebleken, dat lang niet iedereen die insteek heeft en gewoon op het beste nummer stemt met als argument dat de schifting dan maar eerder had moeten plaatsvinden. Effectief vindt er dus geen (of te weinig) schifting plaats, met als risico dat een duidelijk niet-britpop nummer gaat winnen. Vandaar dat ik ook steeds blijf hameren op het britpopgehalte.
0
geplaatst: 19 september 2011, 14:39 uur
Tsja, het is regelmatig aangekaart door meerdere mensen, zelfs voor aanvang van de KO. En het aantal nummers waar het nu nog voor op gaat is wel heel klein geworden.
edit: wat Remco zegt
edit: wat Remco zegt
0
geplaatst: 19 september 2011, 15:26 uur
GrafGantz schreef:
Dan had ie in het begin al niet toegelaten moeten worden. Kan ik het helpen dat ik vrijwel altijd jeuk krijg van Suede...
Dan had ie in het begin al niet toegelaten moeten worden. Kan ik het helpen dat ik vrijwel altijd jeuk krijg van Suede...
Ik ook, maar dan in zeer positieve zin...
Dus enorm balen dat Suede verliest van Rattle"niet Britpop"snakes.
Maar gaat wel goedkomen, Remco.
Ik neem aan dat ook de notoire volhouders alsnog overstag gaan. Anders hebben dit soort topics geen bestaansrecht meer op MuMe (wat ze overduidelijk wel hebben natuurlijk).
3-9
0
geplaatst: 19 september 2011, 16:09 uur
Poeha schreef:
Ik neem aan dat ook de notoire volhouders alsnog overstag gaan. Anders hebben dit soort topics geen bestaansrecht meer op MuMe (wat ze overduidelijk wel hebben natuurlijk).
Ik mag het hopen, maar ik krijg het idee dat sommige mensen gewoon maar klakkeloos stemmen zonder dat ze kijken in welk topic ze ueberhaupt zitten.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 september 2011, 16:17 uur
herman schreef:
Ik mag het hopen, maar ik krijg het idee dat sommige mensen gewoon maar klakkeloos stemmen zonder dat ze kijken in welk topic ze ueberhaupt zitten.
(quote)
Dat idee heb ik ook soms. Wel mooi dat The Dylans er nog in zitten

0
geplaatst: 19 september 2011, 17:56 uur
De 5e ronde
Tot de 7 en 2 verschil
1. The Stone Roses - Made Of Stone Vs. The Verve - The Drugs Don't Work
2. The Charlatans - The Only One I Know Vs. Pulp - Common People
3. Pulp - My Legendary Girlfriend Vs. The Stone Roses - Fools Gold
4. Manic Street Preachers - Kevin Carter Vs. The Charlatans - Weirdo
5. Oasis - Don’t Look Back in Anger Vs. Lloyd Cole & The Commotions - Rattlesnakes
6. The Farm - All Together Now Vs. Ash - Goldfinger
7. The Stone Roses - Love Spreads Vs. Pulp – Babies
8. Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness Vs. The Dylans - (Don't Cut Me Down) Mary Quant in Blue
9. Curve - Fait Accompli Vs. Primal Scream – Loaded
10. Travis – Turn Vs. Suede - So Young
11. Ash - Oh Yeah Vs. The La's - There She Goes
12. Supergrass - Sun Hits The Sky Vs. Coldplay – Yellow
13. The Verve - Bitter Sweet Symphony Vs. Ash - Kung Fu
14. Happy Mondays - Step On Vs. Pulp - Do You Remember The First Time?
15. The Stone Roses - I Wanna Be Adored Vs. The Bluetones - Slight Return
16. The House of Love - Shine On Vs. The Stone Roses - This Is The One
Tot de 7 en 2 verschil
2. The Charlatans - The Only One I Know Vs. Pulp - Common People
3. Pulp - My Legendary Girlfriend Vs. The Stone Roses - Fools Gold
4. Manic Street Preachers - Kevin Carter Vs. The Charlatans - Weirdo
5. Oasis - Don’t Look Back in Anger Vs. Lloyd Cole & The Commotions - Rattlesnakes
6. The Farm - All Together Now Vs. Ash - Goldfinger
7. The Stone Roses - Love Spreads Vs. Pulp – Babies
8. Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness Vs. The Dylans - (Don't Cut Me Down) Mary Quant in Blue
9. Curve - Fait Accompli Vs. Primal Scream – Loaded
10. Travis – Turn Vs. Suede - So Young
11. Ash - Oh Yeah Vs. The La's - There She Goes
12. Supergrass - Sun Hits The Sky Vs. Coldplay – Yellow
13. The Verve - Bitter Sweet Symphony Vs. Ash - Kung Fu
14. Happy Mondays - Step On Vs. Pulp - Do You Remember The First Time?
15. The Stone Roses - I Wanna Be Adored Vs. The Bluetones - Slight Return
16. The House of Love - Shine On Vs. The Stone Roses - This Is The One
0
geplaatst: 19 september 2011, 17:56 uur
0-1
0-1
* denotes required fields.