MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Britpop Ko

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
3-4-1

titan (crew)
3-5-1

Volgens mij zouden er nog een heleboel battles klaar moeten staan.

DjFrankie (moderator)
De volgende battles, ik heb samen met Lex de loting verricht

68.Lloyd Cole & The Commotions - Perfect Skin- .Suede - We Are The Pigs - Suede - Still Life
69.JJ72 - October Swimmer - .Lush - Single Girl - Sleeper - Statuesque
70 Ocean Colour Scene - Get Blown Away -Cast - Sandstorm - My Life Story - Strumpet (Radio Edit)
71 The Wedding Present - Why Are You Being So Reasonable Now? - The La's - Timeless Melody - Travis - Driftwood
72 Moose - Little Bird - Puressence - Don't Know Any Better - The Pale Fountains - Jean's Not Happening
73 Puressence - This Feeling - .Sleeper - Sale of the Century - The Fratellis - Chelsea Dagger
74 Travis - Sing - The Dylans - (Don't Cut Me Down) Mary Quant in Blue - The Wedding Present - Once More
75 Radiohead - Lucky - Ian Brown - F.E.A.R. - .Primal Scream - Rocks
76 Franz Ferdinand - Do You Want To - .Dodgy - If You’re Thinking of Me - Primal Scream - Kowalski
77 James - Seven - Suede - Europe Is Our Playground - .The Bluetones - Code Blue
78 Supergrass - Cheapskate - Radiohead - How Do You? - Blur - Stereotypes
79 .Primal Scream - Jailbird - .The All Seeing I - 1st Man In Space - Love and Money - Strange Kind of Love
80 .Marion - Sleep - .Mega City Four - Stop - .Cast - Alright
81 The Verve - Lucky Man - .Deacon Blue - I Was Right and You Were Wrong - The Stone Roses - Love Spreads
82 Starsailor - Four to the Floor - .The Long Blondes - Giddy Stratospheres - James - Rabbit Hole

DjFrankie (moderator)
68.Lloyd Cole & The Commotions - Perfect Skin- Suede - We Are The Pigs - Suede - Still Life

0-0-1

1-0-1

1-0-2

1-0-3

We Are The Pigs is ook wel goed, maar niet zo goed als Still Life.

1-0-4

2x Suede in 1 battle?
Lex...ter verantwoording...nu...

2-0-4

69.JJ72 - October Swimmer - .Lush - Single Girl - Sleeper - Statuesque

DjFrankie (moderator)
0-0-1

0-1-1

0-1-2

een beetje de vrouwelijke Pulp, voor mijn gevoel. al waren alleen de singles echt goed.

0-2-2

DjFrankie (moderator)
herman schreef:

een beetje de vrouwelijke Pulp, voor mijn gevoel. al waren alleen de singles echt goed.

vooral Inbetweener

Ja, die is ook top. Maar Statuesque en Sale of the Century vond ik net wat leuker nog.

0-4-2

0-5-2

1-5-2

70 Ocean Colour Scene - Get Blown Away -Cast - Sandstorm - My Life Story - Strumpet (Radio Edit)

1-0-0

DjFrankie (moderator)
1-0-1

2-0-1

titan (crew)
2-1-1

3-1-1

4-1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.