Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2011, 21:51 uur
2-3
Altijd een zwak voor gehad, dit nummer uit Ultravox' nadagen.
Altijd een zwak voor gehad, dit nummer uit Ultravox' nadagen.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 21:53 uur
remcodulac schreef:
Ongelooflijk, ik zie 7 van mijn 9 nominaties eruit vliegen tegen nummers die soms echt minder zijn, of minder synthpop, of een cover. Soms zelfs alle drie. Alleen het onwaarschijnlijke Brusselse koppel Lio-Telex gaat met 10-0 verder.
Ongelooflijk, ik zie 7 van mijn 9 nominaties eruit vliegen tegen nummers die soms echt minder zijn, of minder synthpop, of een cover. Soms zelfs alle drie. Alleen het onwaarschijnlijke Brusselse koppel Lio-Telex gaat met 10-0 verder.
Ja onvoorstelbaar Lio tegen Change van Tears For Fears en nog door ook
(ja, het zit me nog niet lekker).P.S. Ik zie net pas dat Telex uit 1979 komt, is jouw nominatie toch maar mooi door de ballotagecommissie heen gekomen, mazzelaar

0
geplaatst: 30 juni 2011, 21:56 uur
Poeha schreef:
P.S. Ik zie net pas dat Telex uit 1979 komt, is jouw nominatie toch maar mooi door de ballotagecommissie heen gekomen, mazzelaar
P.S. Ik zie net pas dat Telex uit 1979 komt, is jouw nominatie toch maar mooi door de ballotagecommissie heen gekomen, mazzelaar
Ja, dat zat ik me ook opeens af te vragen. Komt doordat ik oorspronkelijk Eurovision had staan en die voldoet wel net aan de voorwaarden. Maar ja, Moskow Diskow is gewoon beter, hè.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:26 uur
125. Thomas Dolby - She Blinded Me With Science vs. Blancmange - Don't Tell Me
Dan is dit wel een tegenvaller in vergelijk met de vorige clash....
Dan is dit wel een tegenvaller in vergelijk met de vorige clash....
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:27 uur
Inderdaad (alhoewel Ultravox.....maar zeker die battles daarvoor)
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:48 uur
126. The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers vs. Elisa Waut - Four Times More
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:57 uur
hmm...je bent er even niet en het is bijna afgelopen 
weer zo'n geval van een K* loting in ronde 1, beide erg goed
4-1

weer zo'n geval van een K* loting in ronde 1, beide erg goed
4-1
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:59 uur
127. Jo Lemaire & Flouze - Je Suis Venue Te Dire Que Je M'en Vais vs. China Crisis - Christian
* denotes required fields.