Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2011, 13:59 uur
2-7
Maid of Orleans.
Wel een erg cliché-finale en er was zeker beter spul. Niettemin twee sterke nummers.
Maid of Orleans.

Wel een erg cliché-finale en er was zeker beter spul. Niettemin twee sterke nummers.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 juli 2011, 14:11 uur
wibro schreef:
Dit is voor mij ook het belangrijkste van musicgames, het ontdekken van nieuwe muziek. De ontdekking van het door mijzelf georganiseerde Knock-Out (Albums) 1977 is het gelijknamige album van Suicide waarvan mijn recensie weer een tip opleverde van 'Herman' voor het voor mij totaal onbekende gelijknamige album van Silver Apples(1968). Zo zie je maar weer.
btw Bedankt voor de tip DjFrankie.
(quote)
Dit is voor mij ook het belangrijkste van musicgames, het ontdekken van nieuwe muziek. De ontdekking van het door mijzelf georganiseerde Knock-Out (Albums) 1977 is het gelijknamige album van Suicide waarvan mijn recensie weer een tip opleverde van 'Herman' voor het voor mij totaal onbekende gelijknamige album van Silver Apples(1968). Zo zie je maar weer.

btw Bedankt voor de tip DjFrankie.
Cold Cave is mijn ontdekking daar zit nu ook bij de laatste 40 bij de alternatieve top 152, die cd heb ik zaterdag ook besteld.
Meedoen is voor mij ook de reden om iets nieuws te ontdekken.
Tomorrow in the Papers leerde ik kennen bij New Wave K.O., ik vond die zo goed dat die ik hier ook maar hier genomineerd heb, (en dan ook nog top 8 ) en ook van Neon Judgement heb ik 2 cd's aangeschaft naar aanleiding van die ontdekking.
Dat is wat Musicmeter voor mij zo interressant maakt
. nieuwe leuke muziek ontdekken.This Picture is ook al zoiets geweldig zit nu in de britpop k.o. , ook pas ontdekt
0
geplaatst: 11 juli 2011, 14:21 uur
DjFrankie schreef:
This Picture is ook al zoiets geweldig zit nu in de britpop k.o.
(embed)
Dit is niet de britpop ko. This Picture is ook al zoiets geweldig zit nu in de britpop k.o.
(embed)

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 juli 2011, 14:29 uur
Beetje reclame maken voor een ander topic is nooit verkeerd
, ook daar zitten een aantal verborgen pareltjes in.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 14:41 uur
DjFrankie schreef:
, ook daar zitten een aantal verborgen pareltjes in.
(quote)
, ook daar zitten een aantal verborgen pareltjes in. Bovendien kunnen we wel wat stemmers gebruiken daar.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 15:19 uur
De anderstalige ladder kan ook nog wel wat stemmen gebruiken.
Maar laten we eerst deze finale afmaken
Maar laten we eerst deze finale afmaken

0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:04 uur
0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:47 uur
laxus11 schreef:
Gaat lang duren zo
Gaat lang duren zo
nou zeker... vanochtend waren we nog met de kwartfinale bezig. Heb je de snelheid van je Britpop KO wel eens gemeten

0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:49 uur
vigil schreef:
nou zeker... vanochtend waren we nog met de kwartfinale bezig. Heb je de snelheid van je Britpop KO wel eens gemeten
(quote)
Had het over de Finale Sander

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 juli 2011, 16:49 uur
Ik neem aan dat de 24-uursregel van toepassing is...? 

0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:50 uur
Ach het is spannend zullen we maar zeggen. Toch al 17 stemmen dus dat is best al wat.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:53 uur
0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:56 uur
vigil schreef:
Ga je gang
(quote)
Ga je gang
Heb het al druk genoeg met de Britpop Ko

0
geplaatst: 11 juli 2011, 17:18 uur
laxus11 schreef:
Mijn stem gaat ook niet naar Vienna want ik Maid Of Orleans net iets beter
(quote)
Mijn stem gaat ook niet naar Vienna want ik Maid Of Orleans net iets beter
Correctie: Maid of Orleans is vele malen beter.
10-10
* denotes required fields.