Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:18 uur
laxus11 schreef:
De 2e ronde
Goed werk Sander
De 2e ronde

Goed werk Sander
vigil schreef:
ach, het loten heb ik uitbesteed
ach, het loten heb ik uitbesteed
Aan wie heb je dat uitbesteed dan? Want die heeft nog slechter geloot dan jij in de eerste ronde

Niet meer uitbesteden

Love Resurrection tegen I Ran bijvoorbeeld in battle 23 had zomaar een halve finale moeten zijn.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:27 uur
Poeha schreef:
Aan wie heb je dat uitbesteed dan? Want die heeft nog slechter geloot dan jij in de eerste ronde
Niet meer uitbesteden
.
(quote)
(quote)

Niet meer uitbesteden

.
random.org

0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:33 uur
Tsja, we kunnen niet hebben dat een nummer uit 1979 deze ko wint 

0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:35 uur
3. OMD - Enola Gay vs Icehouse - Crazy
0-1 krijg altijd enorme kriebels van Enola Gay, maar waarschijnlijk niemand anders
0-1 krijg altijd enorme kriebels van Enola Gay, maar waarschijnlijk niemand anders

0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:35 uur
0-2 kriebels niet, maar vind het gewoon niet zo'n goed nummer 
Alles beter dan Nag Nag

Alles beter dan Nag Nag

0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:38 uur
Die lotingmachine mag er wel eens rekening mee houden dat in de eerste ronde Enola Gay ook al tegen Hey Little Girl moest 

0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:39 uur
remcodulac schreef:
Die lotingmachine mag er wel eens rekening mee houden dat in de eerste ronde Enola Gay ook al tegen Hey Little Girl moest
Orchestral Ice in the House
0
geplaatst: 1 juli 2011, 10:57 uur
Ik wou al een grapje maken over spuit 11 ipv laxus 11, maar het gaat inderdaad tot de 6!
* denotes required fields.