Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 23:59 uur
Poeha schreef:
Het favoriete nummer van Kink FM's vorig jaar overleden dj en mede manager Arjen Grolleman.
Ik moet steeds weer aan jouw verhaal over hem denken, herman. Arjen, de man die inderdaad tenminste nog "alternatieve" muziek op de radio liet horen, naast het standaard top 40 gilde.
Inderdaad onlosmakelijk verbonden met het verlies van Arjen Grolleman. En binnenkort met Kink FM.Het favoriete nummer van Kink FM's vorig jaar overleden dj en mede manager Arjen Grolleman.
Ik moet steeds weer aan jouw verhaal over hem denken, herman. Arjen, de man die inderdaad tenminste nog "alternatieve" muziek op de radio liet horen, naast het standaard top 40 gilde.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:09 uur
Yello - Desire vs Marc Almond - Tears Run Rings: 0-6 
Niemandalletje (absoluut geen synthpop) van flutartiest wint het van synthpop-pioniers. Ik dacht dat het hier om synthpop ging....

Niemandalletje (absoluut geen synthpop) van flutartiest wint het van synthpop-pioniers. Ik dacht dat het hier om synthpop ging....
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:10 uur
Ceasar schreef:

Prachtig nummer juist van Marc Almond Caesar tegen een aardig nummer van Yello
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:15 uur
Het gaat hier om Electricity, vigil. En dat vind ik een weinig aantrekkelijk nummer...(mild uitgedrukt).
Edit: @vigil: klopt, Talking Loud vind ik ook zeker niet goed, maar ze hebben best een paar prima andere songs
Edit: @vigil: klopt, Talking Loud vind ik ook zeker niet goed, maar ze hebben best een paar prima andere songs

0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:17 uur
Poeha schreef:
Het gaat hier om Electricity, vigil. En dat vind ik een weinig aantrekkelijk nummer...to say the least.
Het gaat hier om Electricity, vigil. En dat vind ik een weinig aantrekkelijk nummer...to say the least.
Ik dacht toch bij andere liedjes ook wat negatieve commentaren gelezen te hebben (o.a. Talking Loud) of ben ik abuis. Vandaar de vraag

0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:22 uur
Ceasar schreef:
ja, maar waar zet Poeha geen negatieve commentaren bij?
ja, maar waar zet Poeha geen negatieve commentaren bij?
Graag in PM als je je daar echt aan stoort, dan zal ik trachten het uit te leggen, er rekening mee te houden, Ceasar.Beetje uitleg dan maar: Ik ben nu eenmaal iemand die zich (storend voor bepaalde gebruikers hier misschien) nogal snel uit. Zo ben ik nu eenmaal

Ik vind het jammer dat er vaak weinig commentaar wordt gegeven, daardoor leer je juist het stemgedrag van andere users beter kennen. Zoals jouw idee over Tears Run Rings bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:26 uur
26. Kraftwerk - Computer Love vs Heaven 17 - Fascist Groove Thang
0-0
0-0
0
geplaatst: 2 juli 2011, 06:58 uur
27. Thomas Dolby - She Blinded Me With Science vs Snowy Red - Euroshima (Wardance)
0
geplaatst: 2 juli 2011, 08:55 uur
vigil schreef:
0-1
OMD eruit tegen Erasure
0-1
OMD eruit tegen Erasure
En dan zelf eraan bijdragen dat Kraftwerk verliest van Heaven 17

* denotes required fields.