Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:26 uur
remcodulac schreef:
Aha, we hebben nu dus niet alleen haters, maar ook nog rancuneuze haters. Fraai is dat.
(quote)
Aha, we hebben nu dus niet alleen haters, maar ook nog rancuneuze haters. Fraai is dat.
Inderdaad. De New Order haters hebben toegeslagen. Konden het waarschijnlijk niet verkroppen dat "Blue Monday" de KO Singles 1983 gewonnen had.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 juni 2011, 18:32 uur
wibro schreef:
Inderdaad. De New Order haters hebben toegeslagen. Konden het waarschijnlijk niet verkroppen dat "Blue Monday" de KO Singles 1983 gewonnen had.
(quote)
Oh nee Blue monday is een mooi nummer, maar I Travel vind ik vele malen beter, beide hebben me vroeger veel zweetdruppels gekost op de dansvloer.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:33 uur
I Travel stond bij mij niet voor niets op 1 bij The Greatest Hits van the Simple Minds. Verder is Blue Monday wel goed, maar ook niet veel meer dan dat.
2-2
2-2
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:36 uur
2-4
Jammer van Blue Monday, toch wel een van de mooiste nummers ooit. Maar I Travel is ook een topper.
Jammer van Blue Monday, toch wel een van de mooiste nummers ooit. Maar I Travel is ook een topper.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:37 uur
wibro schreef:
(quote)
Blue Monday? Is dat eigenlijk wel synthpop?

* denotes required fields.