MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Vigil's 80's Synthpop K.O.

zoeken in:

Casartelli (moderator)
2-6

2-7

DjFrankie (moderator)
2-8

En zo eindigt de kwartfinale voor mij in een anti-climax. De vier goede nummers die nog over waren zijn verslagen door overbekende nummers of zeg maar gerust top 40 materiaal van o.a. OMD en Ultravox die voor mij zo afgezaagd klinken dat ze mij danig de keel uit beginnen te hangen. Geen verassingen dus deze Synthpop K.O. met als enige uitzondering het prachtige To-morrow in the Papers van Neon Judgement dat meer dan terecht de kwartfinale bereikte.

DjFrankie (moderator)
Inderdaad voorspelbaar, onbekend maakt onbemind. Jammer ook dat Front 242 al zo snel het lootje legde.

2-10

Na lang husselen van Random.org hierbij de halve finale:

tot de 10, 2 verschil

1.OMD - Maid Of Orleans - OMD - Enola Gay

2. Visage - Fade to Grey - Ultravox - Vienna

2 x OMD en 2 X Midge Ure tegen elkaar!

wibro schreef:
En zo eindigt de kwartfinale voor mij in een anti-climax. De vier goede nummers die nog over waren zijn verslagen door overbekende nummers of zeg maar gerust top 40 materiaal .

Tja zo gaat dat bij elk spelletje en KO op MuMe. Er is altijd ook wel een reden dat een nummer bekend is. Vaak komt dat omdat er veel plaatjes van zijn gekocht omdat dit nummer voor velen zo goed is. Dat je dit standaard top 40 materiaal noemt ben ik overigens niet met je eens.

1.OMD - Maid Of Orleans - OMD - Enola Gay

0-1 In ieder geval al een keer OMD in de Finale

DjFrankie (moderator)
1-2

laxus11 schreef:
In ieder geval al een keer OMD in de Finale

Die kans schat ik ook wel aardig hoog in... Daarmee vervalt overigens de optionele OMD finale maar dat had je vast ook wel begrepen

vigil schreef:
(quote)

Die kans schat ik ook wel aardig hoog in... Daarmee vervalt overigens de optionele OMD finale maar dat had je vast ook wel begrepen

Tuurlijk

Casartelli (moderator)
2-3

3-4

4-5

5-5

Enola Gay heb ik nooit zoveel aan gevonden. Wel een leuk nummer, maar valt in het niet bij de tegenstander.

wibro schreef:
En zo eindigt de kwartfinale voor mij in een anti-climax. De vier goede nummers die nog over waren zijn verslagen door overbekende nummers of zeg maar gerust top 40 materiaal van o.a. OMD en Ultravox die voor mij zo afgezaagd klinken dat ze mij danig de keel uit beginnen te hangen. Geen verassingen dus deze Synthpop K.O. met als enige uitzondering het prachtige To-morrow in the Papers van Neon Judgement dat meer dan terecht de kwartfinale bereikte.

In een KO is het altijd zo dat de populairste nummers boven komen drjiven. Mijn favorieten zijn niet eens door de eerste ronde heen gekomen.

7-5 beiden geweldig

wibro schreef:

Wat een gezeur over de Top-40! Omdat OMD en Ultravox de nr.1-positie hebben bereikt zijn het per definitie mindere nummers? Propaganda (die jij wel heel goed vindt) kwam ook in de top-40.

Om de spanning erin te houden.

7-6

johannesA
8-6

9_6

Gast
geplaatst: vandaag om 20:26 uur

geplaatst: vandaag om 20:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.