Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2011, 19:26 uur
1-3 Klassiek titelnummer van Bowie, maar 't overschaduwt de rest denk ik een beetje te zeer.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 19:37 uur
1-5
Marquee Moon is iets meer uitgebalanceerd, maar een klasse beter? Dat gaat me te ver.
Marquee Moon is iets meer uitgebalanceerd, maar een klasse beter? Dat gaat me te ver.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:10 uur
3-5
Ik lees hier rare dingen over Heroes
Een fractie minder dan Low misschien, maar nog altijd een wereldplaat.
Ik lees hier rare dingen over Heroes
Een fractie minder dan Low misschien, maar nog altijd een wereldplaat.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:22 uur
6. Pink Floyd - Animals vs Fleetwood Mac - Rumours
Voor mij een onmogelijke opgave, ik denk nog even ...
Voor mij een onmogelijke opgave, ik denk nog even ...
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:25 uur
0-2
Zeer makkelijk voor mij.
"Animals" twee maal beluisterd vandaag, maar ik vind het het minste album dat ik van PF gehoord heb.
Zeer makkelijk voor mij.
"Animals" twee maal beluisterd vandaag, maar ik vind het het minste album dat ik van PF gehoord heb.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:27 uur
1-3 Pigs (Three Different Ones) haalt Animals net een beetje naar beneden voor mij, een paar te oubollige onderdelen en stoplappen; ik skip 'm eigenlijk altijd. Dogs en (vooral) Sheep daarentegen vind ik geweldig.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:28 uur
wibro schreef:
Tja. Toen Animals uitkwam vond ik het zelfs na 5x beluisteren een mindere plaat, maar daarna groeide en groeide hij en werd samen met Wish You Were Here tot de beste twee van PF. Nu nog altijd de plaat die ik het liefst opzet.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:40 uur
Aan spannende battles geen gebrek dit keer. 
Ik vrees alleen dat ik op de twee volgende battles niet kan stemmen want ik moet direkt naar mijn werk in het filmhuis. Mocht de beslissing in deze ronde vanavond vallen dan zal de loting op zijn vroegst om 00:30 plaatsvinden.

Ik vrees alleen dat ik op de twee volgende battles niet kan stemmen want ik moet direkt naar mijn werk in het filmhuis. Mocht de beslissing in deze ronde vanavond vallen dan zal de loting op zijn vroegst om 00:30 plaatsvinden.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:41 uur
Ceasar schreef:
5-5
"Heroes" eruit!!! Niet te geloven.....
5-5
"Heroes" eruit!!! Niet te geloven.....
Maar wel door een geweldige tegenstander
.* denotes required fields.