Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2012, 23:38 uur
Loting pagina 151
152 808 State – Pacific State vs. Earth, Wind & Fire – September
152 808 State – Pacific State vs. Earth, Wind & Fire – September
0
geplaatst: 3 april 2012, 23:41 uur
Tja, het is maar wat je onder dance verstaat....wat mij betreft hoort disco daar ook toe.
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 april 2012, 07:39 uur
1-2
Wat die tweede hier doet is me een raadsel. Zou trouwens een grove schande zijn als die ook nog eens het geniale Pacific d'r uit zou knikkeren.
Wat die tweede hier doet is me een raadsel. Zou trouwens een grove schande zijn als die ook nog eens het geniale Pacific d'r uit zou knikkeren.
0
geplaatst: 4 april 2012, 10:58 uur
4-3
Jeuj, issie weer: de discussie dat disco geen dance is. Ik schaar disco onder dance en aangezien ik de richtlijnen voor deze KO heb opgesteld, hoort disco erbij.
Overigens gaan we tot de 5, dus bij deze beslis ik 151 dan maar:
1-5
Jeuj, issie weer: de discussie dat disco geen dance is. Ik schaar disco onder dance en aangezien ik de richtlijnen voor deze KO heb opgesteld, hoort disco erbij.
1-5
0
geplaatst: 4 april 2012, 11:04 uur
Titmeister schreef:
Oeps waar was ik met mijn gedachten 
0
geplaatst: 4 april 2012, 11:53 uur
Titmeister schreef:
Bij de albums hier op MuMe staat soul/funk

Als je de stelling hanteert dat als je er op kunt dansen het automatisch "dance" is en hier mee mag doen had je dat wat eerder duidelijk mogen maken. Dan had ik wat blitse jaren '30 swing genomineerd

0
geplaatst: 4 april 2012, 13:35 uur
153 Fischerspooner - Just Let Go (Thin White Duke Remix) vs. Deadmau5 & Kaskade - I Remember
1-0
1-0
0
geplaatst: 4 april 2012, 15:29 uur
4-0
Tsja, de ballads van EWF zijn mss soul, dit nummer vind ik toch echt pure disco. En van mij had je best swing mogen nomineren
Overigens ben ik het wel met je eens dat Pacific State gewoon van September hoort te winnen. Dat is ook zo geschied, gelukkig...
GrafGantz schreef:
Als je de stelling hanteert dat als je er op kunt dansen het automatisch "dance" is en hier mee mag doen had je dat wat eerder duidelijk mogen maken. Dan had ik wat blitse jaren '30 swing genomineerd
(quote)

Tsja, de ballads van EWF zijn mss soul, dit nummer vind ik toch echt pure disco. En van mij had je best swing mogen nomineren
Overigens ben ik het wel met je eens dat Pacific State gewoon van September hoort te winnen. Dat is ook zo geschied, gelukkig...* denotes required fields.