MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

3-5

151 Flex – Give Yo'self to Me vs. Carl Craig – At Les

Loting pagina 151

152 808 State – Pacific State vs. Earth, Wind & Fire – September

Tja, het is maar wat je onder dance verstaat....wat mij betreft hoort disco daar ook toe.

0-1

1-2

Wat die tweede hier doet is me een raadsel. Zou trouwens een grove schande zijn als die ook nog eens het geniale Pacific d'r uit zou knikkeren.

4-3

Jeuj, issie weer: de discussie dat disco geen dance is. Ik schaar disco onder dance en aangezien ik de richtlijnen voor deze KO heb opgesteld, hoort disco erbij.

Overigens gaan we tot de 5, dus bij deze beslis ik 151 dan maar:

1-5

Titmeister schreef:
Overigens gaan we tot de 5, dus bij deze beslis ik 151 dan maar:

Oeps waar was ik met mijn gedachten

Titmeister schreef:
Jeuj, issie weer: de discussie dat disco geen dance is. Ik schaar disco onder dance en aangezien ik de richtlijnen voor deze KO heb opgesteld, hoort disco erbij.

Bij de albums hier op MuMe staat soul/funk

Als je de stelling hanteert dat als je er op kunt dansen het automatisch "dance" is en hier mee mag doen had je dat wat eerder duidelijk mogen maken. Dan had ik wat blitse jaren '30 swing genomineerd

Wat ???

5-4!!!!

153 Fischerspooner - Just Let Go (Thin White Duke Remix) vs. Deadmau5 & Kaskade - I Remember

1-0

4-0

GrafGantz schreef:
(quote)

Bij de albums hier op MuMe staat soul/funk

Als je de stelling hanteert dat als je er op kunt dansen het automatisch "dance" is en hier mee mag doen had je dat wat eerder duidelijk mogen maken. Dan had ik wat blitse jaren '30 swing genomineerd

Tsja, de ballads van EWF zijn mss soul, dit nummer vind ik toch echt pure disco. En van mij had je best swing mogen nomineren Overigens ben ik het wel met je eens dat Pacific State gewoon van September hoort te winnen. Dat is ook zo geschied, gelukkig...

5-0

154 Dr. Baker - Kaos vs. Marc Houle – Techno Vocals

0-1

beide niet veel soeps.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.