Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 21:41 uur
5-3 makkelijk juist. Daarentegen Martyn en Bowls er met dikke klop uit vind ik dan weer niet kunnen 

0
geplaatst: 20 augustus 2012, 21:44 uur
82 The Vision - Detroit: One Circle vs. The Knife – Silent Shout
1-0
1-0
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 22:05 uur
1-2
Maar dan één suppertopper. Eén van de allermooiste ontdekkingen die ik in al die jaren via MuMe heb gedaan. Naast recent werk van Dominik Eulberg en John Talabot.
Maar dan één suppertopper. Eén van de allermooiste ontdekkingen die ik in al die jaren via MuMe heb gedaan. Naast recent werk van Dominik Eulberg en John Talabot.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 21:18 uur
85 Underworld – Rez vs. Lawrence - Friday's Child
0-1
Underworld aardig, Lawrence erg goed.
0-1
Underworld aardig, Lawrence erg goed.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 21:54 uur
5-1
86 The Future Sound of London – We Have Explosive vs. Convextion – Spice Tea
86 The Future Sound of London – We Have Explosive vs. Convextion – Spice Tea
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 21:56 uur
Wow, die battle is gewoon binnen een uur beslist. Ik was net te laat om op Rez te stemmen, was al niet meer nodig. In hoeverre is die van Lawrence trouwens dance?
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 21:58 uur
Arrie schreef:
Wow, die battle is gewoon binnen een uur beslist. Ik was net te laat om op Rez te stemmen, was al niet meer nodig. In hoeverre is die van Lawrence trouwens dance?
Ongeveer net zoveel als Efdemin en Pantha du Prince, die ook op Dial zitten/zaten. Je kunt het wel horen in een set van James Holden of Villalobos, bv. Maar snap je vraag wel: persoonlijk zou ik dit ook eerder thuis opzetten dan om mensen aan het dansen te krijgen.
* denotes required fields.