Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 22:15 uur
0-5 Deze in een half uur
87 Caie & Lagora – Breakdown (Sis RMX) vs. Ed Rush & Optical - Cutslo
87 Caie & Lagora – Breakdown (Sis RMX) vs. Ed Rush & Optical - Cutslo
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 13:57 uur
2-5
Lawrence zit inderdaad - eigenlijk altijd - wel op het randje van dance. Op Melt! vorig jaar draaide hij in de namiddag/begin vd avond platen in een soortgelijke stijl, en was het meer prettig wiegen/licht bewegen dan dansen wat er gebeurde. Erg goede set was het overigens wel.
herman schreef:
Ongeveer net zoveel als Efdemin en Pantha du Prince, die ook op Dial zitten/zaten. Je kunt het wel horen in een set van James Holden of Villalobos, bv. Maar snap je vraag wel: persoonlijk zou ik dit ook eerder thuis opzetten dan om mensen aan het dansen te krijgen.
(quote)
Ongeveer net zoveel als Efdemin en Pantha du Prince, die ook op Dial zitten/zaten. Je kunt het wel horen in een set van James Holden of Villalobos, bv. Maar snap je vraag wel: persoonlijk zou ik dit ook eerder thuis opzetten dan om mensen aan het dansen te krijgen.
Lawrence zit inderdaad - eigenlijk altijd - wel op het randje van dance. Op Melt! vorig jaar draaide hij in de namiddag/begin vd avond platen in een soortgelijke stijl, en was het meer prettig wiegen/licht bewegen dan dansen wat er gebeurde. Erg goede set was het overigens wel.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 20:35 uur
90 Mocky – Catch a Moment in Time vs. Cybotron – Alleys of Your Mind
0-1
Ondanks mijn liefde voor het nummer van Mocky
0-1
Ondanks mijn liefde voor het nummer van Mocky
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 12:52 uur
0-5
91 Adamski ft. Seal – Killer vs. Underground Resistance – Transition
0-1