Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1975
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 23:18 uur
5-4
19. Neil Young & Crazy Horse - Zuma vs Steve Harley & Cockney Rebel - The Best Years of Our Lives
0-1 (maar is natuurlijk kansloos tegen Zuma)
19. Neil Young & Crazy Horse - Zuma vs Steve Harley & Cockney Rebel - The Best Years of Our Lives
0-1 (maar is natuurlijk kansloos tegen Zuma)
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 10:00 uur
20. Pink Floyd - Wish You Were Here vs Fleetwood Mac - Fleetwood Mac
Ik pas. Te lang geleden dat ik dat album van PF gehoord heb.
Ik pas. Te lang geleden dat ik dat album van PF gehoord heb.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 10:59 uur
5-3
Ongelukkige loting. PF is uiteindelijk de meest tijdoloze.
Ongelukkige loting. PF is uiteindelijk de meest tijdoloze.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 11:00 uur
21. Little Feat - The Last Record Album vs Al Stewart - Modern Times
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:17 uur
En ik heb niet kunnen stemmen, derhalve nu dan nog gewoon 5-4.
In tijd bekeken was het debuut van Lindsey Buckingham en Stevie Nicks bij Fleetwood mac in ieder geval een stuk spectaculairder dan het hier op safe spelende Pink floyd. Mooi gedaan hoor WYWH, overigens. Maar het klonk allemaal erg bekend in de oren, iets dat van Rhiannon nog niet kon worden gezegd....

0
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:12 uur
musician schreef:
(..) Mooi gedaan hoor WYWH, overigens. Maar het klonk allemaal erg bekend in de oren, iets dat van Rhiannon nog niet kon worden gezegd....
(..) Mooi gedaan hoor WYWH, overigens. Maar het klonk allemaal erg bekend in de oren, iets dat van Rhiannon nog niet kon worden gezegd....
Ha, hiermee ben ik het totaal niet eens. Wat Pink Floyd in 1975 met Wish You Were Here deed was ongehoord en juist een breuk met eerdere albums. Zoveel synthesizergebruik in op rock gebaseerde muziek. En wat Fleetwood Mac (1975) betreft zeg je het zelf al: één nummer springt er duidelijk uit
.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 17:55 uur
Dat laatste is toch te kort door de bocht. Het FM album kent natuurlijk ook (concert-)krakers als I'm so afraid, Landslide, Say you love me en nog een paar.
Ik vind WYWH geen slecht album van Pink Floyd. Over hoe vernieuwend het wel (of niet) was, wordt zeer verschillend gedacht, een dergelijke discussie redden we in dit topic niet
. Maar zelf draai ik de laatste 10 jaar liever Meddle of Obscured by clouds.
Ik vind WYWH geen slecht album van Pink Floyd. Over hoe vernieuwend het wel (of niet) was, wordt zeer verschillend gedacht, een dergelijke discussie redden we in dit topic niet
. Maar zelf draai ik de laatste 10 jaar liever Meddle of Obscured by clouds.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:17 uur
musician schreef:
Dat laatste is toch te kort door de bocht. Het FM album kent natuurlijk ook (concert-)krakers als I'm so afraid, Landslide, Say you love me en nog een paar.
Ik kon het niet nalaten jouw voorzet erin te koppen
. Ik ben dol op Fleetwood Mac (1975) en heb hem zelf in de Benno staan (niet voor niets sprak ik van een ongelukkige loting). Mijn favorieten naast Rhiannon: Landslide, Crystal, Over My Head.* denotes required fields.