Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1975
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 10:27 uur
Van Black Sabbath en AC/DC ken ik alleen wat hits, en die nodigen ook mij niet uit om een heel album te beluisteren.
Toch ben ik ergens wel benieuwd om van kenners te horen wat de verschillen zijn. Waarom is Black Sabbath eventueel beter dan AC/DC, of andersom?
Toch ben ik ergens wel benieuwd om van kenners te horen wat de verschillen zijn. Waarom is Black Sabbath eventueel beter dan AC/DC, of andersom?
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 12:09 uur
24 uur verstreken. Black Sabbath door.
De volgende battle duurt volgens mij nog geen 24 minuten.
29. Bruce Springsteen - Born to Run vs Wings - Venus and Mars
1-0
De volgende battle duurt volgens mij nog geen 24 minuten.
29. Bruce Springsteen - Born to Run vs Wings - Venus and Mars
1-0
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 12:14 uur
Kijk eens aan: wibro krijgt gelijk. En ik was er nog over aan het nadenken...
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 12:24 uur
30. Fela Kuti & The Africa '70 - Expensive Shit vs David Bowie - Young Americans
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 12:25 uur
0-1
Met het geweldige (voor mij dan) titelnummer, tevens beste track van Bowie ooit. Maar liever had ik beiden door naar de volgende ronde.
Met het geweldige (voor mij dan) titelnummer, tevens beste track van Bowie ooit. Maar liever had ik beiden door naar de volgende ronde.
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 15:48 uur
Misschien had ik nog wel alsnog voor Wings willen stemmen. McCartney deed destijds goede zaken met dat album, ik denk zelfs dat er in '75 meer albums van Wings werden verkocht dan van Bruce. Niet in de laatste plaats door de Wings over America toer die later volgde, één van de meest succesvolle in de carriere van McCartney ooit.
Per se logisch dat Springsteen wint van McCartney is het overigens dus niet.
0
tangmaster
geplaatst: 10 oktober 2011, 18:23 uur
31. Solution - Cordon Bleu vs Earth, Wind & Fire - That's the Way of the World
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 20:44 uur
32. Robert Fripp & Brian Eno - Evening Star vs Eagles - One of These Nights
* denotes required fields.