Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1975
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 07:35 uur
9. Mandred Mann's Earth Band - Nightingales & Bombers vs Solution - Cordon Bleu
0-0
0-0
0
tangmaster
geplaatst: 14 oktober 2011, 18:08 uur
10. Pink Floyd - Wish You Were Here vs Renaissance - Scheherazade & Other Stories
1-0
1-0
0
Zephyr
geplaatst: 14 oktober 2011, 19:26 uur
thelion schreef:
Deze battle is nog niet af.............
dynamo d schreef:
5-0
5-0
Tangmaster had al eerder op MMEB gestemd; namelijk 3-0 !
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 19:54 uur
Zephyr schreef:
(quote)
(quote)
9. Manfred Mann's Earth Band - Nightingales & Bombers vs Solution - Cordon Bleu
6-0
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 19:55 uur
10. Pink Floyd - Wish You Were Here vs Renaissance - Scheherazade & Other Stories
1-2
1-2

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 20:01 uur
1-3
Steuntje voor de underdog
1-3
Steuntje voor de underdog

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 20:30 uur
2-4
Ik ben alleen te porren voor een te verantwoorden stuntuitslag!
Ik ben alleen te porren voor een te verantwoorden stuntuitslag!

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 20:42 uur
musician schreef:
Wacht maar, bij het volgende topic over 1975, als Poeha en ikzelf iets sneller kunnen reageren, ligt Pink floyd er gewoon uit!
(quote)
Wacht maar, bij het volgende topic over 1975, als Poeha en ikzelf iets sneller kunnen reageren, ligt Pink floyd er gewoon uit!
Dus het is nu (1-5) Musician.

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 20:46 uur
Ja dat is wel geestig: stem ik een keertje tégen WYWH (maar goed, ik heb een zwak voor Renaissance) en uitgerekend dan stemt musician vóór. 

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:37 uur
Je moet wel de tegenstand in acht blijven nemen.Misschien dat Wish you were here, met toch behoorlijk wat tegenwind en dat voor een vaste top 10 notering in onze Top 250, toch voortijdig sneuvelt.
Maar dan wel tegen een tegenstander van enig kaliber, laten we zeggen bijvoorbeeld Nightingales and bombers van Manfred Mann's earth band!
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 22:04 uur
musician schreef:
Je moet wel de tegenstand in acht blijven nemen.
Misschien dat Wish you were here, met toch behoorlijk wat tegenwind en dat voor een vaste top 10 notering in onze Top 250, toch voortijdig sneuvelt.
Maar dan wel tegen een tegenstander van enig kaliber, laten we zeggen bijvoorbeeld Nightingales and bombers van Manfred Mann's earth band!
Je moet wel de tegenstand in acht blijven nemen.Misschien dat Wish you were here, met toch behoorlijk wat tegenwind en dat voor een vaste top 10 notering in onze Top 250, toch voortijdig sneuvelt.
Is natuurlijk wel een kwestie van smaak. Dat album van Renaissance vind ik toch stukken beter dan dat van MMEB, hoewel ik dat album zeker ook best wel goed vind. Het gemiddelde op MM van 4,12 voor dat album van Renaissance liegt er trouwens ook niet om. Of moeten we dat album van Pink Floyd maar vast tot winnaar in deze KO uitroepen omdat het toevallig op nr 5 in de MM top 250 staat?
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 22:34 uur
Nee, integendeel als je me goed leest.
Alleen vind ik Renaissance niet goed genoeg om Wish you were here pootje te lichten.
Alleen vind ik Renaissance niet goed genoeg om Wish you were here pootje te lichten.

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 23:17 uur
Renaissance, Harmonium en Steve Hackett zijn voor mij de ontdekkingen van deze Knock-Out: 1975. In de jaren zeventig heb ik hun albums links laten liggen. Waarom weet ik eigenlijk niet. Ik kocht toen wel bijna alle albums van Pink Floyd, Yes, ELO, Moody Blues etc. Albums die bij mij nu veel aan zeggingskracht verloren hebben. Ja, het kan verkeren. Behalve dat smaken verschillen kunnen ze in de loop der tijd bij mij ook sterk veranderen.
Verreweg de moeilijkste battle voor mij in deze KO is dan ook die tussen Steve Hackett en Harmonium, met voor mij twee gelijkwaardige uitstekende albums.
Verreweg de moeilijkste battle voor mij in deze KO is dan ook die tussen Steve Hackett en Harmonium, met voor mij twee gelijkwaardige uitstekende albums.
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 00:20 uur
11. Tom Waits - Nighthawks at the Dinner vs AC/DC - T.N.T.
0-0
0-0
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 02:33 uur
1-2
Leuk album van AC/DC, maar tegen Tom Waits kan AC/DC niet op.
Leuk album van AC/DC, maar tegen Tom Waits kan AC/DC niet op.
* denotes required fields.