Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 20:59 uur
69. The Velvet Underground - Heroin vs. 64. Toto - Hold the Line
1-0
1-0
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 23:22 uur
70. Songs: Ohia - The Black Crow vs. 64. Toto - Hold the Line
1-0
1-0

0
geplaatst: 25 oktober 2012, 00:42 uur
4-1
Ah de, toch nog lang uitgestelde, TOTO bash is dan eindelijk begonnen
Bij School kan ik me er persoonlijk nog iets bij voorstellen, maar bij die andere suffe MuMe klassiekers die net voorbij kwamen (zeker Here Comes the Sun en Heroin) niet, alhoewel het natuurlijk ook niet voor niets MuMe klassiekers zijn. Dus waarom begin ik er dan eigenlijk toch weer over?
Tja, de aard van het beestje om zich af te zetten tegen de overheersende opinie
En ach jullie vinden die nummers nu eenmaal met meerderheid van stemmen beter, dus wie ben ik om er iets tegenin te brengen? Had ik al iets gezegd over de aard van het beestje?
Have fun people
Ah de, toch nog lang uitgestelde, TOTO bash is dan eindelijk begonnen

Bij School kan ik me er persoonlijk nog iets bij voorstellen, maar bij die andere suffe MuMe klassiekers die net voorbij kwamen (zeker Here Comes the Sun en Heroin) niet, alhoewel het natuurlijk ook niet voor niets MuMe klassiekers zijn. Dus waarom begin ik er dan eigenlijk toch weer over?

Tja, de aard van het beestje om zich af te zetten tegen de overheersende opinie

En ach jullie vinden die nummers nu eenmaal met meerderheid van stemmen beter, dus wie ben ik om er iets tegenin te brengen? Had ik al iets gezegd over de aard van het beestje?

Have fun people

0
geplaatst: 25 oktober 2012, 01:01 uur
Op naar plek nummero 250
Nee, helaas staan er nog een hoop veel slechtere nummers tussen.
Nee, helaas staan er nog een hoop veel slechtere nummers tussen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.