MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987

zoeken in:

remcodulac schreef:
Zal mij trouwens benieuwen of ik ooit nog dat nummer van AMM te horen krijg. Het moet wel verrekte slecht zijn om met 5-0 te verliezen van een MJ-draak.
Ik vind het ook nergens.

remcodulac schreef:
Misschien kun je ook vertellen waar, want ik kan het niet vinden.
Nope, maar je kunt wel andere nummers van deze artiest vinden op YouTube. En dat is meer dan verschrikkelijk. En ik hou van Michael Jackson. Daar heb ik mijn conclusie uit getrokken.

chevy93 schreef:
(quote)
Nope, maar je kunt wel andere nummers van deze artiest vinden op YouTube. En dat is meer dan verschrikkelijk. En ik hou van Michael Jackson. Daar heb ik mijn conclusie uit getrokken.

Maar dit is een Knock-Out Songs, niet een Knock-Out Artists. Misschien is dat ene nummer van AMM wel een juweeltje en is dit nummer van MJ net een van zijn mindere (zeker weten!)

Op zich heb je helemaal gelijk Remcodulac maar op zich vraag ik me ook af of het zin heeft om nummers te nomineren die echt helemaal nergens te vinden zijn.

remcodulac schreef:
en is dit nummer van MJ net een van zijn mindere (zeker weten!)
Dat ben ik sowieso niet met je eens. Het is een nummer dat ik al jaren heel erg goed vindt. Dan ga ik niet tegenstemmen op basis van één vluchtige luisterbeurt.

65. U2 - Red Hill Mining Town Vs. Level 42 - It's Over

1-0

vigil schreef:
Op zich heb je helemaal gelijk Remcodulac maar op zich vraag ik me ook af of het zin heeft om nummers te nomineren die echt helemaal nergens te vinden zijn.

Dat vraag ik me ook af. Ben ook wel benieuwd wat de overweging van Benno is geweest om dat te doen.

vigil schreef:

Ik nomineer altijd gewoon nummers die ik goed vind, of ze dan op internet terug te vinden zijn, dat ga ik echt niet controleren.
Uiteraard is het natuurlijk wel makkelijk voor anderen als ze het kunnen beluisteren. Plus heb je een grote kans dat mensen dan op het andere nummer stemmen wat ze wel kennen (als ze het goed vinden tenminste) wanneer ze een nummer niet terug kunnen vinden.

66. Rhythim Is Rhythim - Nude Photo Vs. Butthole Surfers – Human Cannonball

2-1

Butthole Surfers ook vet!

Poeha schreef:
(quote)

Ik nomineer altijd gewoon nummers die ik goed vind, of ze dan op internet terug te vinden zijn, dat ga ik echt niet controleren.

Snap ik, doe ik uiteraard ook. Voor 99% van de gevallen weet je toch wel dat het er op staat maar juist bij die uitzonderingen wellicht ff checken. Kan ook weer een wat frustratie schelen bij zowel diegene die het nummer nomineerde alsmede andere stemmers

tangmaster
4-4

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.