MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1974

zoeken in:
The Lamb is anders dan andere Genesis albums. Minder breed opgezette nummers, experimenteler, groot stempel van Gabriel. In het begin, toen ik het album leerde kennen, was ik nog een tikkie teleurgesteld maar geleidelijk kreeg ik door dat The Lamb bij de allerbeste albums van Genesis hoort (naast Selling England en Foxtrot). En van alle werk is The Lamb misschien wel het meest tijdloze.

Prachtige winnaar dus.

11-9

Als er een knock-out voor 1973 wordt opgestart, komt er dan hier een melding te staan?
Dan kan ik dat topic niet missen

Zeker weten.

Ik heb inmiddels al 128 titels verzameld. Dat ik hem nog niet heb opgestart is omdat ik te veel concurrentie verwacht van de Knock-Out albums (version 7). Ik wil eigenlijk wachten tot die is afgelopen of heel ver gevorderd is.

Prima hoor, dit (1974) topic staat in mijn updates, nu mis ik het 1973-topic i.i.g. niet.
Die versie7-albums KO loopt overigens wel behoorlijk traag, kan best nog even duren denk ik.

De 7e editie van de Knock-out voor albums loopt op zijn einde. Ik ga me maar eens voorbereiden op de Knock-out: 1973

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.