Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1974
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2012, 09:07 uur
0
geplaatst: 3 januari 2012, 09:25 uur
En de winnaar van de knock-out: 1974 is;

The lamb Lies Down on Broadway
Ook weer niet helemaal verrassend. Van alle albums uit 1974 heeft dit album de hoogste positie (nr 143) in de top 250, hoewel ik het meer toegankelijke "Crime of the Century" aanvankelijk toch wel meer kans had gegeven deze KO te winnen.

The lamb Lies Down on Broadway
Ook weer niet helemaal verrassend. Van alle albums uit 1974 heeft dit album de hoogste positie (nr 143) in de top 250, hoewel ik het meer toegankelijke "Crime of the Century" aanvankelijk toch wel meer kans had gegeven deze KO te winnen.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 10:29 uur
^O^ Top Album, verdiende winnaar!
Had ik ook verwacht ... en zou ook een mooie nummer één zijn geweest.
Leuke KO wibro, thanx!
wibro schreef:
Van alle albums uit 1974 heeft dit album de hoogste positie (nr 143) in de top 250, hoewel ik het meer toegankelijke "Crime of the Century" aanvankelijk toch wel meer kans had gegeven deze KO te winnen.
Van alle albums uit 1974 heeft dit album de hoogste positie (nr 143) in de top 250, hoewel ik het meer toegankelijke "Crime of the Century" aanvankelijk toch wel meer kans had gegeven deze KO te winnen.
Had ik ook verwacht ... en zou ook een mooie nummer één zijn geweest.
Leuke KO wibro, thanx!
0
geplaatst: 3 januari 2012, 10:50 uur
Ik vond het weer leuk deze KO te organiseren, hoewel ik 1974 beslist geen sterk jaar vind. Voor het topjaar 1973 zou ik zowel het album van Supertramp als dat van Genesis kansloos geacht hebben de finale te bereiken.
Verder wil ik iedereen bedanken voor het meespelen in deze KO. Ik houd nu even een rustpauze. Met de KO 1973 ga ik verder als de Knock-out Albums (Versie 7) achter de rug is.
Verder wil ik iedereen bedanken voor het meespelen in deze KO. Ik houd nu even een rustpauze. Met de KO 1973 ga ik verder als de Knock-out Albums (Versie 7) achter de rug is.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 11:01 uur
Inderdaad, een mooie winnaar. Al had ik het liefst van al Sheer Heart Attack van Queen zien winnen 
Bedankt voor het organiseren, wibro

Bedankt voor het organiseren, wibro

0
geplaatst: 3 januari 2012, 11:03 uur
Bedankt Wim voor de organisatie!
Supertramp heeft het net niet gered helaas.
(mijn evt. stem had geen invloed gehad)
Supertramp heeft het net niet gered helaas.
(mijn evt. stem had geen invloed gehad)
0
geplaatst: 3 januari 2012, 19:48 uur
9-9 tja, ik weet het hier haast niet. The Lamb is wel van ongehoorde schoonheid.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 23:39 uur
Hoewel ik de oude Genesis zeer kan waarderen (en dus ook in mijn kast heb staan) heeft The Lamb mij nooit kunnen pakken, sterker nog: ik vind die zelfs slechter dan die meuk die ze aan het einde van hun bestaan maakte! En daarom had ik gehoopt dat het prachtige Crime of the Century zou winnen.
* denotes required fields.